Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:49:41 GMT

آغاز تولید ماسک بهداشتی در شهرک صنعتی بجنورد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۱۷۷۰

آغاز تولید ماسک بهداشتی در شهرک صنعتی بجنورد

سیاوش وحدت، روز پنجشنبه اظهار داشت: این واحد تولیدی ظرفیت تولید روزانه ۲ هزار ماسک را دارد و برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد اشتغال می کند.
وی به نیاز جامعه به ماسک بهداشتی اشاره کرد و گفت: این واحد صنعتی ابتدا تولید کننده کیسه های پارچه ای بود که با ایجاد تغییراتی ابتکاری بر روی دستگاههای خود، توانسته ماسک بهداشتی تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی ادامه داد: محصولات این واحد تولیدی از فردا در استان توزیع می شود.
وحدت خاطرنشان ساخت: علاوه بر واحد صنعتی تولید کننده ماسک بهداشتی در شهرک صنعتی بیدک، یک واحد تولید ژل ضدعفونی نیز در شهرک صنعتی جاجرم، یک واحد تولید مواد شوینده در شهرک صنعتی اسفراین و یک واحد صنعتی تولید مواد ضدعفونی کننده و شوینده در ناحیه صنعتی امیرآباد شیروان مشغول به فعالیت هستند.
وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت مقابله با ویروس کرونا و نیاز جامعه به ماسک و مواد شوینده و ضدعفونی کننده، شرکت شهرک های صنعتی در جهت حمایت از این گونه واحدها در شهرکها و نواحی صنعتی اقدام می کند.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران خراسان شمالی بجنورد ویروس کرونا سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران خراسان شمالی شهرک صنعتی ماسک بهداشتی واحد تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به راه‌اندازی قرارگاه پدافند شیمیایی استان کرمان در جهت رصد پایش صنایع پرخطر و مواد شیمیایی موجود در استان، طی مکاتبه با سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، رصد و پالایش صنایع استان کرمان که در فرآیند انبارش، تولید، حمل و نقل و توزیع از مواد شیمایی خطرناک استفاده می‌کنند، آغاز شد.

در اولین قدم از چرخه مصونیت شیمیایی و بر اساس لیست دریافتی خود اظهاری از سوی سازمان‌های متولی، بازدید از تولیدی چسب خوش چسب و واحد صنعتی رنگ‌سازی بینالود واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهر کرمان انجام شد.

طبق این طرح قرار است با حضور نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان طی مدت دو ماه از تمام واحدهای صنعتی پر خطر استان بازدید و اطلاعات مورد نیاز جمع‌آوری شود.

کد خبر 6086699

دیگر خبرها

  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان