Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@04:06:35 GMT

زندان های یزد عاری از کرونا است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۱۸۲۲

زندان های یزد عاری از کرونا است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد در دیدار با زندانیان زندان مرکزی یزد گفت: حفظ سلامتی مددجویان از روز اول مورد تأکید قرار گرفت و در این راستا تمهیدات مختلفی نیز در نظر گرفته و توسط مجموعه زندان اجرا شد.

او زندان یزد را از بهترین زندان های کشور از حیث امکانات آموزشی، فرهنگی، ورزشی و حرفه آموزی و سایر خدمات مددکاری دانست و بیان کرد: تلاش تمام مجموعه قضایی و مدیران زندان ها و مددکاران بر تأثیر گذاری مثبت و اصلاح مددجویان و بازاجتماعی کردن زندانیان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی با اشاره به ارتباط بسیار خوب مددجویان و مددکاران در زندان های استان یزد، تصریح کرد: این ارتباط خوب و مدیریت شایسته و قابل مجموعه زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی در استان و هم چنین تعامل بسیار خوب دستگاه قضایی با زندان در رفع مشکلات قضایی مددجویان، احتمال هرگونه شورش و سرکشی را به حداقل رسانده است.

او افزود: شایعه اغتشاش و شورش در زندان یزد در روز سیزده نوروز  بیشتر از طریق مبادی رسانه ای مزدور خارج از کشور و شبکه های معاند، مورد پوشش قرار گرفته بود به همان دروغ سیزده بیشتر شبیه بود تا واقعیت.

دهشیری اضافه کرد: طبق برنامه ریزی از قبل تعیین شده امروز رئیس کل دادگستری استان به اتفاق رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان و معاونان دادگستری،رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری و معاون دادستان یزد به همراه تنی چند از قضات اجرای احکام و دادیاران ناظر بر زندان با حضور و دیدار با بیش از80 مددجوی زندانی ضمن استماع مشکلات قضایی مددجویان، دستورات مقتضی را صادر کردند.

او ادامه داد: این برنامه ملاقات با مددجویان، تحت تدابیر کامل بهداشتی صورت گرفت تا هیچ گونه احتمال شیوع و انتقال ویروس صورت نگیرد.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری یزد کرونا ویروس سیزده نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام جزایی در سفر به شهرستان ساوه گفت: هدف از این سفر بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی شهرستان ساوه بود که مجموعه اقدامات در حوزه‌های مختلف نشان دهندۀ حرکت جدی در راستای سند تحول قضایی دارد.
حضور در گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، نشست با کارکنان قضایی و ادارای دادگستری، حضور در شعب شورای حل اختلاف و سرکشی و بازدید از زندان ساوه دیگر برنامه‌های سفر رئیس کل دادگستری استان مرکزی به شهرستان ساوه بود.

دیگر خبرها

  • تداوم طرح نور با جدیت
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • رشد ۲۰۶ درصدی استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در استان
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند