Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@01:43:26 GMT

اعلام آمادگی اساتید بسیجی برای مقابله با شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۱۸۲۹

اعلام آمادگی اساتید بسیجی برای مقابله با شیوع کرونا

مسئول بسیج اساتید دانشگاههای تهران گفت:اساتید بسیجی دانشگاههای تهران در قالب گروه‌ها آماده کمک رسانی علمی و فنی هستند و هم اعلام آمادگی کرده اند که با حضور میدانی در مراکز درمانی برای مقابله با ویروس کرونا، به مدافعین سلامت کمک رسانی کنند.

به گزارش ایسنا، جلیل دارا با اشاره به فعالیت و اقدامات اساتید بسیجی در راه مقابله با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توضیح داد: هم اکنون در ۵۰ دانشگاه و پژوهشگاه‌های تهران گروه‌های علمی و جهادی اساتید آماده خدمت رسانی و همکاری با مدافعان سلامت در جهت مقابله با بیماری کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اساتید بسیجی دانشگاههای تهران در قالب این گروه ها هم آماده کمک رسانی علمی و فنی در این زمینه هستند و هم اعلام آمادگی کرده اند که با حضور میدانی در مراکز درمانی برای مقابله با ویروس کرونا به مدافعین سلامت کمک رسانی کنند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران گفت: تعدادی از دانشگاهها و پژوهشگاههای تهران با محوریت گروه های علمی و جهادی مذکور در قالب اندیشکده ها و شرکتهای دانش بنیان آماده تولید مواد و ژل‌های ضد عفونی کننده هستند که در صورت حمایت و تأمین مواد اولیه اقدام به تولید و توزیع خواهند کرد.

دارا گفت: همچنین اساتید در کمک به اطلاع رسانی صحیح علمی به مردم و جامعه در قالب گروه های علمی در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند. طی اعلام همکاری ای که با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و از طرفی با مجموعه‌هایی چون سپاه تهران داریم گروه‌های علمی – جهادی مذکور با دغدغه های ملی و اعتقادی و با داشتن روحیه بالای جهادی آماده هر نوع خدمت رسانی با تخصص‌های خاص هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسيج اساتيد گروه های علمی اساتید بسیجی کمک رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد

تین نیوز

 عملیات اجرایی آماده سازی معابر سایت نهضت ملی مسکن گرمسار صبح امروز پنجشنبه با حضور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در قالب سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، هادی عباسی اصل، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی طرح آماده سازی معابر سایت گرمسار به مساحت ۲۰ هکتار را کلنگ زنی کرد.

عملیات اجرایی این طرح در راستای اجرای نهضت ملی مسکن در روستای کرند و فرور از توابع شهرستان گرمسار به تعداد ۳۷۹ قطع مسکونی ویلایی اجرا می شود. 

دومین سفر رئیس جمهوری و دولت سیزدهم به استان سمنان امروز پنجشنبه سی ام فروردین ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است. 

جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت نیز در سفر یکروزه دولت سیزدهم به سمنان برگزار می شود. 

در دور اول سفر آیت الله رئیسی رییس جمهور به سمنان در آبان ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۶ درصد اعتبارات طرح های عمرانی جذب شد که بیشترین جذب اعتبار در سفرهای دور اول رییس جمهور بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • آمادگی رفع نیاز فناورانه سازمان سنجش در مقابله با تقلب کنکور
  • اساتید دانشگاه‌های جهان صهیونیست‌ها را تحریم کنند/ رونمایی از وبگاه تحریم علمی اسراییل
  • وبگاه بین المللی تحریم علمی رژیم صهیونیستی رونمایی شد
  • اساتید دانشگاههای جهان صهیونیست‌ها را تحریم کنند
  • آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی
  • تصویری جالب از تجمع بسیجی‌ها مقابل سفارت اردن در تهران
  • مسوولان برای مقابله با سیل احتمالی چابهار در آماده باش کامل قرار دارند
  • ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • آمادگی دستگاه های اجرایی کرمان برای مقابله با سیل