Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@08:08:39 GMT

کرونا|افزایش آمار مبتلایان در مناطق اشغالی و جهان عرب

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۱۹۸۸

کرونا|افزایش آمار مبتلایان در مناطق اشغالی و جهان عرب

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مناطق اشغالی و برخی کشورهای عربی افزایش یافت. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه الجزیره، وزارت بهداشت عمان از ثبت 21 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

با ثبت موارد جدید ابتلا، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در عمان تا امروز پنجشنبه به 231 نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارت اعلام کرد با بهبود یافتن هفت نفر دیگر از مبتلایان، آمار بهبود یافتگان به 41 نفر افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، امار فوتی ها همان یک نفر اعلام شده است.

افزایش آمار مبتلایان در اقلیم کردستان عراق

از اقلیم کردستان درشمال عراق هم خبر می رسد که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این منطقه به 190 نفر رسیده است.

وزارت بهداشت منطقه کردستان از ثبت دو مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در اربیل و افزایش آمار مبتلایان به 190 نفر خبر داده است.

افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میرهای ناشی ازکرونا در مناطق اشغالی

مقامات بهداشتی رژیم صهیونیستی هم از ثبت 119 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان به 6211 نفر در مناطق اشغالی تا امروز پنجشنبه خبر دادند.

همچنین با مرگ چهار مورد جدید، آمار فوتی ها در مناطق اشغالی به 30 نفر افزایش یافته است.

R36361/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افزایش آمار مبتلایان ویروس کرونا آمار مبتلایان مناطق اشغالی جدید ابتلا مورد جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه صهیونیست: موج لغو پرواز‌ها به اسرائیل در حال افزایش است

شبکه پخش رژیم صهیونیستی (کان) در این باره اذعان کرد که برخی از ایرلاین‌ها اعلام کردند که در ماه‌های آینده حاضر نیستند به سر کار خود در فرودگاه بن گوریون برگردند.

این گزارش چند روز پس از آن روی می‌دهد که با حمله تنبیهی و مشروع ایران به سرزمین‌های اشغالی، تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی بین المللی پرواز به مناطق اشغالی فلسطین را متوقف کرده و اعلام کردند برای برپایی پرواز‌ها باید تصمیم گیری مجدد کنند.

حمله گسترده پهپادی و موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی موجب شد تا بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی در پرواز به مناطق اشغالی فلسطین تجدید نظر کنند. در این بین شرکت هواپیمایی امارات تعدادی از پرواز‌های خود به سرزمین‌های اشغالی را لغو کرد و شرکت هواپیمایی اتحاد نیز پرواز‌های خود به تل آویو و امان، پایتخت اردن، را نیز به طور کامل لغو کرده است.

شرکت هواپیمایی فلای دبی امارات نیز اعلام کرده که به خاطر ممنوعیت پرواز در آسمان سرزمین‌های اشغالی، تعدادی از پروازهایش لغو شده اند.

از آن‌جا که تعدادی از کشور‌های عربی همسایه سرزمین‌های اشغالی نیز اقدام به بستن آسمان خود کردند، اتفاق مشابهی نیز در لبنان، مصر و کویت رخ داده است.

شرکت هواپیمایی لوفت هانزای آلمان نیز اعلام کرده پروازهایش به تل آویو، امان، بیروت، و اربیل را حداقل تا پایان روز دوشنبه لغو کرده است و برای برقراری مجدد پرواز‌ها تصمیم گیری خواهد کرد.

در کنار لوفت‌هانزا، شرکت‌های هواپیمایی سوئیس و اتریش نیز اعلام کرده اند که تا اطلاع ثانوی از پرواز در آسمان رژیم صهیونیستی خودد داری خواهند کرد و مشخص نیست چه زمانی از پرواز‌ها سر گیری خواهد شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • قدرت عملیاتی ایران، صهیونیست‌ها را از پاسخ جدی پشیمان کرد
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • تلاش مناطق آزاد برای جذب گردشگر داخلی و غرب آسیا
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • آمار باورنکردنی؛ هزینه تفریح دهک دهم ۴۰ برابر دهک اول
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی
  • رسانه صهیونیست: موج لغو پرواز‌ها به اسرائیل در حال افزایش است
  • تاثیر کریپتو بر بازار جهانی طلا/ قیمت طلا کماکان صعودی خواهد بود