Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- وزیر امورخارجه کشورمان خطاب به ترامپ با تاکید بر این که جنگ طلبان بار دیگر تو را گمراه نکنند گفت: ایران جنگی را آغاز نمی‌کند اما جنگ افروزان را ادب خواهد کرد. ‌

وزیر امورخارجه کشورمان خطاب به ترامپ با تاکید بر این که جنگ طلبان بار دیگر تو را گمراه نکنند گفت: ایران جنگی را آغاز نمی‌کند اما جنگ افروزان را ادب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
‌ به گزارش روز چهارشنبه اداره کل اطلاع رسانی و سخنگویی وزارت امورخارجه،  محمد جواد ظریف روز پنجشنبه در توییتی خطاب به رئیس جمهور آمریکا یادآور شد: "آقای ترامپ! یک بار دیگر به وسیله جنگ‌طلبان همیشگی، گمراه نشو! ایران دوستانی دارد؛ اما هیچکس میلیون‌ها "نیروی نیابتی" ندارد. برخلاف ایالات متحده که با پنهان‌کاری، دروغ می‌گوید، فریبکاری می‌کند و آدم می‌کشد؛ ایران فقط برای دفاع از خودش دست به اقدام می‌زند، آنهم آشکارا!
وی تاکید کرد: "ایران هیچ جنگی را شروع نمی‌کند ولی جنگ افروزان را ادب خواهد کرد. "  

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جنگ افروزان را ادب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: جنایات اشغالگران در بیمارستان شفا، جنایاتی جنگی است

جنبش مقاومت اسلامی حماس کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان شفا در غزه را نشانگر ارتکاب جنایات جنگی و ضدبشری در حق فلسطینیان بدست اشغالگران اسرائیلی خواند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش در بیانیه‌ای تاکید کرد: صحنه‌های هولناک گورهای دسته جمعی کشف شده در محوطه بیمارستان شفا که حاوی اجساد پوسیده تعدادی از شهدا است و اشغالگران اسرائیلی در جریان حمله اخیر به این بیمارستان و قبل از عقب‌نشینی از آن‌، آن‌ها را با بولدوزرهای نظامی زیر خاک دفن کرده بودند، بار دیگر ثابت می‌کند که جنایات وحشیانه و بی‌وقفه اشغالگران در سایه سکوت جامعه جهانی در برابر نقض صریح قوانین بین‌المللی توسط این رژیم و نسل‌کشی همه جانبه دولت و ارتش تروریست و جنایتکار صهیونیستی علیه ملت فلسطین پایانی ندارد.

حماس بیان کرد: این مجموعه بی‌پایان از جنایات که در بیمارستان شفا و محیط اطراف آن اعم از گورهای دسته جمعی و موارد اعدام میدانی و اجساد صدها شهید در زیر آوار و ویرانی گسترده در بخش‌های مختلف این بیمارستان به وقوع پیوسته، از نظر جامعه بین‌الملل و نهادهای سیاسی، انسانی و قضایی آن و در راس آن‌ها دیوان دادگستری بین‌المللی و دیوان کیفری بین‌المللی، جنایات جنگی مستند است و لازم است که این نهادها به وظیفه خود عمل کرده و سران این رژیم جنایتکار و سرکش را فورا بازخواست و مجازات کنند.

فراخوان حماس برای تشدید تقابل با اشغالگران در کرانه باختری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • (ویدئو) به محضِ خطای صهیونیست‌ها علیه ایران، پاسخ ما شروع خواهد شد
  • شروع شاگردان شمسایی با یک دوئل/ کار سخت تیم ملی فوتسال ایران
  • پایان نشست کابینه جنگی اسرائیل بدون تصمیم‌گیری نهایی
  • درون سر جنگی موشکی که به اسرائیل شلیک شد
  • شروع خوب ایران در کاپ آزاد ترکمنستان
  • عشق دوران جنگ؛ مراسم ازدواج زوج جوان فلسطینی در غزه+ تصاویر
  • ما که جنگی نکرده‌ایم هنوز / هرچه که‌ دیده‌اید تمرین بود+ فیلم
  • اسرائیل بازی روانی با ایران را شروع کرده است + فیلم
  • حماس: جنایات اشغالگران در بیمارستان شفا، جنایاتی جنگی است