Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@13:41:21 GMT

ورودی‌ها به چهارمحال و بختیاری ۹۰ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۲۰۶۰

ورودی‌ها به چهارمحال و بختیاری ۹۰ درصد کاهش یافت

شهرام ندیمی روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در روز ۱۳ فروردین ۴ هزار و ۷۰۷ تردد ورودی به استان ثبت شد که بیشترین این ترددها با خودروهای پلاک بومی استان بود و از ورود هر مسافر و یا خودروی غیربومی به استان جلوگیری شد.

وی ادامه داد: همچنین در همین روز ۴ هزار و ۷۷۵ تردد خروجی از استان نیز به ثبت رسید، که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ درصد کاهش داشته است.

ندیمی، با بیان اینکه در مجموع در روز طبیعت ۸۰ هزار و ۹۷۳ تردد در محورهای استان انجام گرفت، تصریح کرد: این ترددها در مقایسه با روز طبیعت نوروز ۹۸ نیز با ۷۴.۵ درصد کاهش مواجه شد.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تاثیر بسزایی در کاهش ترددها داشته است و بی‌شک همراهی و همکاری مردم در اجرای این طرح نیز قابل تقدیر است.

به گزارش ایرنا، طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس‌ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیرضروری در سطح کشور (مصوب ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا) از بامداد جمعه هشتم فرودین ماه آغاز و تا ۲۰ فروردین ماه اجرا می‌شود.

چهارمحال و بختیاری ۳ هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بزرگراه چهارمحال و بختیاری راهداری و حمل و نقل جاده طبیعت نوروز بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کیلومتر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
- پیاده روی کارمندان ادارت شهرستان خانمیرزا به مناسبت هفته سلامت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری