Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش 830کیلوگرم موادمخدر در مرزهای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار محمد ملاشاهی اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با هرگونه تجاوزات مرزی و قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی طی درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ موفق شدند مقدار بیش از  830 کیلوگرم انواع موادمخدر را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 فرمانده مرزبانی سیسان و بلوچستان افزود: مرزداران این فرماندهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و با همکاری اطلاعاتی فرماندهی انتظامی استان سمنان از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در هنگ مرزی سراوان مطلع و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام  این باند را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 این مقام ارشد در مرزبانی استان با اشاره به درگیری مسلحانه مرزداران با قاچاقچیان در این عملیات افزود: برای انهدام این باند موادمخدر چندین تیم پوششی و عملیاتی ،پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با هدایت عملیاتی مرزبانی استان، موفق شدند مقدار 832 کیلو و 600 گرم انواع موادمخدر شامل 565 کیلو و 600 گرم تریاک و 267 کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان و همکاری صمیمانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، بیان کرد: مرزهای ایران اسلامی خصوصاً مرزهای پهناور استان سیستان و بلوچستان با زحمات و حضور شبانه‌روزی مرزداران و با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و با حمایت‌های همیشگی مرزنشینان غیور برای زندگی و هرگونه فعالیت اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و... در امنیت کامل است اما برای سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگر ناامن‌تر است و با اقدامات غیر قانونی در مناطق مرزی به شدت مقابله و برخورد می‌شود.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان کشف مرگ درگیری مسلحانه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان ششتمد گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ششتمد حین کنترل خودرو‌های عبوری محور بردسکن به سبزوار به ۲ سرنشین یک دستگاه خودرو سواری مظنون و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد تقی قربانی گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با بررسی‌های دقیق و در تحقیقات به عمل آمده متوجه شدند ۲ متهم موردنظر اقدام به بلعیدن موادمخدر کرده اند که با انجام اقدامات پزشکی ۲ کیلوگرم تریاک از آن‌ها کشف شد.

وی گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است