Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:40:16 GMT

تولید ماسک و محلول ضد عفونی در حرم حضرت علی بن حمزه(ع) شیراز

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۲۱۳۰

‍‍‍‍‍‍

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، گروه‌های جهادی این روزها با اقداماتی نظیر ضدعفوتی کردن معابر، تولید ماسک و محلول ضد عفونی در حال مبارزه با کرونا هستند.

کد خبر 4890630.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: ماسک طبی شیراز گروههای جهادی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام سیلاب گرگان سال جهش تولید طرح غربالگری بارش باران فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد روز طبیعت تردد وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سید عماد شاهرخی با بیان اینکه طرح جهش تولید در دیمزار‌های لرستان با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دست اجرا است، گفت: این طرح هم اکنون در سال سوم اجرایی قرار دارد که در بازه زمانی پنج ساله، قرار است سالانه ۲۰ درصد به تولیدات دیم استان افزوده شود.

وی اظهارداشت: اصلاح الگوی کشت، رعایت تناوب، توسعه کشاورزی محفاظتی و توسعه مکانیزاسیون از محور‌های اصلی طرح جهش تولید است که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، منابع مالی آن را تامین می‌کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان هم گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سه سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان برای تامین ماشین آلات، تامین نهاده‌ها و بیمه این طرح سرمایه گذاری کرده و ۳۰۰ مهندس کشاورزی هم امسال به کشاورزان در اجرای این طرح کمک می‌کنند.

مجید طائف افزود: مزارع گندم، جو، حبوبات و دانه‌های روغنی دیم زیر پوشش طرح جهش تولید در دیم زار‌ها قرار دارد که در تلاشیم تولید محصولات دیم استان در پایان پنج سال دو برابر شود.

سال گذشته حدود ۷۵۰ هزار تن انواع محصولات زراعی در لرستان تولید شد که پیش بینی می‌شود امسال به ۸۸۰ هزار تن برسد.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • ۹ کانون آفت جوانه‌خوار بلوط در جنگل‌های سردشت شناسایی شد
  • سخنان رهبر انقلاب درباره حمزه سید الشهدا + فیلم
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • کاغذ ph و کاغذ تونسل را از کجا بخریم ؟
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان