Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@14:03:59 GMT

همراهي مردم، عامل اصلي غلبه بر مشکلات

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۲۱۴۱

همراهي مردم، عامل اصلي غلبه بر مشکلات

عراقی گفت: يکي از عوامل مهم و با اهميتي که باعث شده تا در تمام شرايط مهم تاريخي بتوانيم تا کنون بر همه مشکلات خود غلبه کنيم، همراهي و همکاري هميشگي مردم بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، «محمود رضا عراقي» گفت: خوشبختانه، ايران به نسبت ديگر کشورهاي مبتلا به کروناويروس، در وضعيت بهتر و شرايط مطلوب‌تري قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 سخنگوي ستاد استاني پيشگيري، کنترل و هماهنگي مقابله با کروناويروس و معاون عمراني استانداري همدان افزود: از ملت ايران به خاطر همراهي، همکاري و رعايت طرح «فاصله‌گذاري اجتماعي» که به منظور کاهش زنجيره انتقال بيماري کروناويروس تدوين شد، نهايت تشکر و قدرداني را داريم.

 

عراقي افزود: يکي از عوامل مهم و با اهميتي که باعث شده تا در تمام شرايط مهم تاريخي بتوانيم تا کنون بر همه مشکلات خود غلبه کنيم، همراهي و همکاري هميشگي مردم بوده است.

 

وي خاطر نشان کرد: زحمات و تلاش‌هاي بي‌وقفه استانداران سراسر کشور، نيروي انتظامي، هلال احمر، بسيج و بخصوص دانشگاه علوم پزشکي و کادر بهداشت و درمان قابل تقدير و ستايش است.

 

معاون هماهنگي امور عمراني استانداربا بيان اينکه طرح فاصله گذاري اجتماعي تا 20 فروردين ادامه خواهد داشت گفت: تمام جزئيات طرح فاصله گذاري اجتماعي، طبق روال گذشته با همان دقت و حساسيت در 8 روز آينده نيز بايد اجرا و انجام شود.

 

وي با بيان اينکه به خاطر شرايط خاصي که در کشور وجود دارد، مردم مثل هميشه همراهي کرده و در روز طبيعت نيز در خانه‌هاي خود بمانند خاطر نشان کرد: پارک‌ها، بوستان‌ها، کانون‌هاي گردشگري، اماکن عمومي و تفرج‌گاه‌هاي سراسر کشور تعطيل و از سوي ديگر جاده‌هاي دسترسي به آن‌ها نيز مسدود شده‌اند.

 

وي تاکيد کرد: افراد مبتلا به کرونا، اگر شرايط در منزل ماندن را ندارند، بايد به مکان‌ها يا نقاهت‌گاه‌هايي که در هر استان در نظر گرفته شده رجوع و در آن‌جا به مدت دو هفته تحت مراقبت و نگهداري قرار گيرند.

 

عراقي در ادامه خاطر نشان کرد: اگر فرد مبتلا، شرايط مراقبت و نگهداري را انجام ندهد بايد به طور اجبار با او برخورد و در يکي از نقاهت‌گاه‌ها تحت مراقبت و نگهداري قرار گيرد..

 

وي با بيان اينکه فعاليت‌هاي توليدي در کشور نبايد تعطيل باشندو بلکه بايد مايحتاج مردم در اين شرايط تامين و پشتيباني شود تاکيد کرد:به واحدهاي توليدي توصيه مي‌شود به صورت شبانه‌روز فعاليت کنند تا مشکلي در تامين و پشتيباني مايحتاج مردم وجود نداشته باشد

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا استانداری همدان معاون استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در این زمینه اظهار کرد: چندی پیش، کشف جسد مردی در خانه‌اش واقع در یک برج ۲۰ طبقه در محله کوهک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بیسیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مخابره و دقایقی بعد تیم بررسی صحنه جرم پا به طبقه پانزدهم برج مورد نظر گذاشتند.

سردار گودرزی، ادامه داد: کارآگاهان جنایی پس از ورود به محل با جسد مردی حدوداً ۴۳ ساله مواجه شدند که هدف ۳۷ ضربه بی‌رحمانه چاقو قرار گرفته بود؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که مقتول در شغل پخش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت داشته است و عاملان این جنایت پس از ارتکاب جرم به‌دنبال اسناد و مدارکی داخل خانه بوده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان که در جریان بررسی‌های تخصصی صحنه جرم متوجه دوربین‌های مداربسته برج شده بودند به بازبینی فیلم آنها پرداختند که مشخص شد که موتورسیکلتی با ۲ سرنشین مقابل برج توقف کرده و مرد جوانی از موتور پیاده و وارد خانه مقتول شده است؛ نیم ساعت بعد از حضور وی، نفر دوم نیز وارد خانه قربانی شده و دقایقی بعد هر ۲ با عجله و شتاب از برج خارج شده و سوار بر موتورسیکلت از محل متواری شدند و بعد از رفتن مردان جوان، دیگر هیچ رفت‌وآمدی به خانه مقتول صورت نگرفته بود.

سردار گودرزی متذکر شد: در نخستین‌گام با بهره‌گیری از روش‌های علمی کشف جرم و اقدامات کارآگاهی، مشخصات ۲ مرد داخل فیلم شناسایی و مشخص شد که آنها با مقتول اختلاف مالی هشت میلیارد ریالی داشته‌اند.

وی افزود: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را در تهران و یکی از شهر‌های شمالی کشور شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم قضایی، آنها را طی ۲ عملیات جداگانه بازداشت کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، تصریح کرد: یکی از متهمان ماجرا را اینطور توضیح داد که دوستم با مقتول اختلاف مالی داشت و او روز حادثه برای صحبت درباره اختلاف مالی به خانه‌اش رفت و از من خواست بیرون برج منتظرش بمانم، بعد از نیم ساعت با من تماس گرفت و خواست به خانه مقتول بروم، به محض ورود با جسد مواجه شدم و دوستم مدعی شد که ناخواسته دست به قتل زده است، من حتی شاهد این جنایت هم نبودم، اما از ترس باهم فرار کردیم.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر جنایت اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • ۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • انتقاد شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ چرا صدای مجلس بلند نمی‌شود
  • انتقاد صریح شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ این همه قیمت دلار و سکه بالا رفته اما صدای از مجلس بلند نمی‌شود /مجلس بعدی لایحه حجاب را یکبار دیگر مرور کند
  • افراط و تفریط در حوزه حجاب باعث فاصله گرفتن مردم از تصمیم‌گیران می‌شود