Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@13:39:58 GMT

توزیع بیش‌از پنج هزار اصله درخت شیشه شور در ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۲۲۷۳

توزیع بیش‌از پنج هزار اصله درخت شیشه شور در ایرانشهر

نوراحمد درخوش روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه درخت شیشه شور از تیره بیدهاست و منشا آن از کشور استرالیا است اظهارداشت: این درخت در مقابل خشکی، گرما و باد مقاوم بوده و به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب ایرانشهر شاهد رشد این درخت در این شهرستان هستیم. 

وی ادامه داد: هم‌اینک در اکثر خیابان‌ها، معابر و منازل شهروندان ایرانشهری درخت شیشه شور با گل‌های زیبا خودنمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار ایرانشهر گفت: رو به پایین بون نوع گل این گونه زینتی به آن زیبایی خاصی بخشیده است. 

وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش‌از ١۵ هزار اصله درخت شیشه شور در خیابان‌ها و معابر ایرانشهر کشت شده گفت: شهرداری در نظر دارد هر سال پنج هزار اصله از این درخت زیبا را در فضاهای سبز میادین سطح شهر غرس و به طور رایگان بین مردم توزیع کند. 

درخوش اظهارداشت: با آغاز فصل بهار، رویش گل‌های رنگارنگ و بیدار شدن درختان از خواب زمستانی، درخت شیشه شور با خودنمایی در میادین و بوستان‌های ایرانشهر چشم هر رهگذری را مجذوب خود می‌کند. 

وی بیان کرد: ایرانشهر با داشتن آب و هوای مساعد و داشتن بیش از ۱۰۰ هکتار فضای سبز عنوان سرسبزترین شهر سیستان و بلوچستان را به خود اختصاص داده است.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خواب زیبایی سیستان و بلوچستان شرایط آب و هوایی فضای سبز بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی درخت شیشه شور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ استتار جالب کبک لابه‌لای شاخه‌های درخت

استتار زیبای کبک در لابه‌‎لای شاخه‌های درخت در «کوه بنی‌گز» میرآباد در شهرستان ثلاث باباجانی، دیدنی است.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • غرس ۴۰۰ اصله نخل در یک کارخانه
  • خسارت باران به زیرساخت‌های انرژی در قشم
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • بیش از ۲۵۰ میلیون اصله نهال تولید شد
  • فیلم/ استتار جالب کبک لابه‌لای شاخه‌های درخت
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • سقوط درخت روی سقف پژو پارس در بندرعباس
  • از توقیف تریلی با حمل یک تن شیشه تا کشف ۷۰۰ کیلوگرم هروئین
  • عکس/ سقوط درخت بر روی خودرو در بندرعباس
  • بالغ‌ بر ۶۰ هزار اصله نهال در جوین غرس شد