Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:18:15 GMT

امید به توقف رویارویی ریاض و مسکو قیمت نفت را افزایش داد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۲۲۹۵

امید به توقف رویارویی ریاض و مسکو قیمت نفت را افزایش داد

به گزارش حبرگزاری مهر، رویترز اعلام کرد: قیمت نهایی شاخص نفت خام برنت در روز چهارشنبه (۱۳ فروردین‌ماه) ۲۴ دلار و ۷۳ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا ۲۰ دلار و ۳۱ سنت بود.

پس از اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اظهار کرد که انتظار دارد عربستان و روسیه به‌زودی بر سر پایان جنگ قیمتی نفت به توافق برسند و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه خواستار راه حلی برای «به چالش کشیدن» بازارهای نفت شد، قیمت نفت خام، امروز (پنجشنبه، ۱۴ فروردین‌ماه)، افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده به تازگی با رهبران روسیه و عربستان مذاکره کرده و معتقد است که دو کشور ظرف چند روز آینده برای پایان دادن به جنگ قیمتی توافق می‌کنند و این توافق سبب کاهش تولید و افزایش قیمت نفت خام می‌شود.

پوتین روز چهارشنبه (۱۳ فروردین‌ماه) اظهار کرد: هم تولیدکنندگان و هم مصرف‌کنندگان نفت باید راه حلی را برای بهبود وضع چالش برانگیز بازارهای جهانی نفت پیدا کنند.

برخی تحلیلگران هشدار داده‌اند که هنوز راه طولانی برای پیشبرد توافق کاهش تولید وجود دارد.

کد خبر 4890666

منبع: مهر

کلیدواژه: نفت برنت قیمت نفت جنگ قیمت نفت شرکت روس نفت شرکت نفت آرامکو عربستان ویروس کرونا سال جهش تولید قیمت نفت بورس بازار سهام وزارت صنعت معدن و تجارت ایالات متحده آمریکا بانک مرکزی ایران وال استریت ماسک طبی وزارت نیرو گمرک محمدباقر نوبخت سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال پیام آمریکا به اوکراین با تحریم‌های جدید علیه مسکو

به گزارش همشهری آنلاین،‌ وی دراین‌باره گفت: آیا محدودیت‌های جدید را باید به عنوان پاسخی به آمادگی روسیه برای دستیابی به پیشنهادهای ملموس برای از سرگیری مذاکرات برای حل مناقشه در اوکراین در نظر گرفته شود؟ در این مورد، هدف تحریم ها روشن است: ارسال این پیام به کی‌یف است که با هیچ چیزی موافقت نکند، اگر حتی این شرایط به سقوط در جبهه‌های جنگ منجر شود.

دیروز جمعه مقامات آمریکا ممنوعیت واردات آلومینیوم، مس و نیکل از روسیه را اعلام کردند. آمریکا و انگلیس همچنین استفاده از آلومینیوم، مس و نیکل روسیه را در مبادلات جهانی فلزات و معاملات مشتقه خارج از بورس محدود کرده‌اند.

روز پنجشنبه، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه گفت که اوکراین با امتناع از مذاکره با روسیه به امید پیروزی در میدان جنگ، خود را منزوی کرد. اما او اطمینان داد که مسکو آماده گفتگوی سازنده در مورد حل و فصل اوکراین است.

پوتین در ماه فوریه در مصاحبه با تاکر کارلسون، خبرنگار آمریکایی گفت که روسیه هرگز گفتگو درباره اوکراین را رها نکرده است، اما پس از پایان مذاکرات در استانبول در مارس ۲۰۲۲، قرار نیست اولین قدم را بردارد.

کد خبر 843803 منبع: مهر برچسب‌ها روسیه - اوکراین روسیه و آمریکا تحریم

دیگر خبرها

  • راهیابی پویانمایی «پیچ تاریخی» به جشنواره مسکو
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین المللی فیلم مسکو
  • شولتس برای مذاکره با پوتین شرط گذاشت
  • چرا روسیه نگران تنش میان ایران و اسرائیل است؟
  • یک فوتبالیست ایرانی در دربی مسکو
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • شولتز: روسیه شیر گاز را بست/ مسکو مقصر افزایش تورم در آلمان است!
  • ارسال پیام آمریکا به اوکراین با تحریم‌های جدید علیه مسکو
  • احضار سفیر فرانسه/ ردپای کی‌یف در حمله مسکو