Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی گفت: ۹۶ درصد مردم این استان در راستای اجرای طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت موازین منع تردد در روز طبیعت با مسئولان همراهی داشتند که قابل تقدیر است.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده افزود: مردم استان در سایه آگاهی و مشارکت در پویش خانه‌نشینی کمک بزرگی را برای مدیریت و کنترل ویروس کرونا داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: عوامل اجرایی و انتظامی و کادر درمانی استان تلاش مستمر و مسئولانه‌ای را در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی داشتند که ارزشمند است.

استاندار مرکزی  اظهار داشت: در تداوم مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از روز پنجشنبه محدودیت ترافیکی و تردد در شهرها برای مسافران و خودروهای غیربومی است و در نشست کارگروه پدافند غیرعامل که فردا برگزار می‌شود در خصوص نحوه فعالیت برخی واحدهای تولیدی و صنوف از ابتدای هفته آتی تصمیم سازی می‌شود.

آقازاده اضافه کرد: تمامی واحدهای عرضه کالای اساسی در استان  فعال هستند و نیازهای اساسی مردم استان نیز درحدکافی ذخیره شده و هیچ مشکلی برای تامین و توزیع مایحتاج مردم وجود ندارد.

وی گفت: براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  استان مرکزی درزمینه کووید ۱۹ روند کاهشی دارد و امید است که مردم با تداوم همراهی خود بازه زمانی مهار بیماری را کوتاه تر کنند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه خیران استان همراهی ارزشمندی را در تامین نیازهای کادر درمان در جریان شیوع کرونا دارند بیان کرد: یکی از نیازهای مهم استان تامین دستگاه  ونتیلاتور برای بیماران بدحال تنفسی است که امید است هر چه سریعتر با تامین آن بتوان شمار تخت‌های ویژه  را افزایش داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی کرونا اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۴.۳ میلیارد دلار ارز برای دارو و تجهیزات پزشکی در ۱۴۰۲

بانک مرکزی در طول سال ۱۴۰۲ برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی مجموعا بیش از ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار ارز تامین و پرداخت کرد . - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، میزان ارز تامین شده برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی سال 1401 حدود 3 میلیارد و 400 میلیون دلار بود که این رقم از ابتدای فروردین تا پایان اسفند 1402 به بیش از 4 میلیارد و 300 میلیون دلار رسید.

تامین ارز سال 1402 بانک مرکزی برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در مقایسه با سال گذشته آن ( 1401 ) از رشد 26 درصدی برخوردار بوده است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی از ابتدای فروردین تا دیروز سوم اردیبهشت 1403 نیز بیش از 3 میلیارد و 143 میلیون دلار ارز برای چهار گروه کالاهای اساسی و دارو، تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.

کالاهای تجاری و بازرگانی با یک میلیارد و 854 میلیون دلار بیشترین حجم را با میانگین نرخ 41 هزار تومان به خود اختصاص داده است.

کالاهای اساسی و دارو با 636 میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارد؛ 561 میلیون دلار از این گروه به کالاهای اساسی و کشاورزی شامل گندم، دانه های روغنی و نهاده های دامی و 75 میلیون دلار دیگر نیز به دارو، مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تامین ۴.۳ میلیارد دلار ارز برای دارو و تجهیزات پزشکی در ۱۴۰۲
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم