Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@16:51:27 GMT

کرونا مانع کم شدن رکورد رونالدو و دایی!

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۲۳۷۹

کرونا مانع کم شدن رکورد رونالدو و دایی!

آفتاب‌‌نیوز :

شیوع ویروس کرونا باعث لغو خیلی از رویدادها و رقابت های ورزشی شد. در این بین یوفا که برای اتمام فصل های ناتمام باشگاهی در قاره تحت فشار است و رقابت های یورو ۲۰۲۰ را نیز به تعویق انداخت، در جدیدترین اقدام خود رقابت های دوستانه ملی را نیز لغو کرد تا زمان برای اتمام فصل جاری فوتبال اروپا باقی مانده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال پرتغال قرار بود قبل از یورو ۲۰۲۰ با تیم های بلژیک و کرواسی دیدار دوستانه داشته باشد که هر دو دیدار لغو شد. همجنین بازیهای دوستانه با اسلونی، اسپانیا و ومالت نیز چنین وضعیتی پیدا کردند تا کریستیانو رونالدو که ۹۹ گل ملی به ثمر رسانده است و امیدوار به شکستن رکورد علی دایی و تبدیل شدن به برترین گلزن ملی فوتبال است، همچنان در آستانه سه رقمی شدن بماند.

فعلا بازیهای ماه سپتامبر لیگ ملت های اروپا نزدیک ترین دیدارهایی است که رونالدو با پرتغال می‌تواند به میدان برود. در صورتی که کرونا بازیهای لیگ ملت ها را در آن تاریخ لغو نکند، یاران رونالدو در دو دیدار برابر کرواسی و سوئد دیدار خواهند داشت.

علی دایی با ۱۰۹ گل ملی برترین گلزن رقابت های ملی فوتبال جهان است و کریستیانو رونالدو با ۹۹ گل در تعقیب او است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا لغو فوتبال رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا

به گزارش "ورزش سه"، تصور کردن فهرستی از بهترین ‌‏فوتبالیست‌های تاریخ بدون حضور اسم کریستیانو رونالدو در آن تصور ‌‏عجیبی است اما فابیو کاپلو، سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی، امروز چنین ‌‏فهرستی را مطرح کرده و گفت معتقد است کریستیانو را نمی‌توان در ‌‏زمره ستاره‌هایی دانست که از آنها به عنوان نوابغ فوتبال یاد کرد. ‏

کاپلو که در آستانه مراسم جوایز لاروس در شهر مادرید با خبرنگاران ‌‏صحبت می‌کرد در پاسخ به این سوال که چه فوتبالیست‌هایی را ‌‏نابغه می‌داند گفت:" من مسی را در جام خوان گامپر دیدم و بعد از ‌‏بیست تا بیست و پنج دقیقه که از بازی گذشته بود گفتم این پسر ‌‏نابغه است. مسی و پله و مارادونا از دید من نوابغ فوتبال بودند".‏

خبرنگاران از قرار نگرفتن نام کریستیانو رونالدو در این فهرست تعجب ‏کرده و از کاپلو پرسیدند چطور است که نام سی آر سون در فهرست او ‏نیست. کاپلو در پاسخ گفت:" کریستیانو به نظرم در فهرست دیگری ‏قرار می‌گیرد. او باسزیکن بزرگی است که همه افتخارات از جمله ‏چندین توپ طلا برده ولی همانطور که قبلا گفته‌ام او به خوبی مسی ‏نبود. رونالدو گلزن بزرگی است و می‌تواند هر کاری در زمین فوتبال ‏بکند ولی او نابغه نیست". ‏

دیگر خبرها

  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!