Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:25:37 GMT

فرار مالیاتی ۹۰۰ میلیارد ریالی در بوشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۲۳۹۵

فرار مالیاتی ۹۰۰ میلیارد ریالی در بوشهر کشف شد

سردار خلیل واعظی روز پنج‌شنبه در این رابطه افزود: ماموران و کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی با انجام تحقیق‌های لازم سه متهم را که با ثبت شرکتی در زمینه صادرات و واردات کالا فعالیت داشتند و با ترفندهای مختلف مالیات خود را پرداخت نمی‌کردند شناسایی و دستگیر کردند.

وی بیان کرد: با هماهنگی مراجع قضایی و اداره امور مالیاتی، پس از بررسی‌های لازم و کارشناسی، مشخص شد این افراد با گرفتن کارت بازرگانی و ثبت شرکت به نام خود به فعالیت در امر واردات و صادرات از کشور مشغول بوده و با توجه به خلاءهای قانونی در سال‌های گذشته توانستند از پرداخت ۹۰۰ میلیارد ریال مالیات خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی ادامه داد: این افراد در بازجویی‌های فنی و در رویارویی با مدارک و مستندات پلیس به فرار مالیاتی خود اعتراف کرده‌اند. 

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای رسیدگی به تخلف‌ آنها تحویل مراجع قضایی شدند.

برچسب‌ها بوشهر فرار مالیاتی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر فرار مالیاتی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بوشهر فرار مالیاتی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانی بر شروع دوباره طبابت دندانپزشک قلابی در بروجرد

مهدی زارعی اظهار کرد: پیرو شکایت‌های مردمی، مطب یک دندانپزشک قلابی پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، با همراهی پلیس اماکن عمومی برای سومین بار پلمب و فرد خاطی به مراجع قضایی ارجاع شد. متخلف با وجود اینکه بار‌ها از سوی مراجع قضایی محکوم شده بود، با اجاره مکان جدید اقدام به تأسیس دوباره مطبِ غیرمجاز دندانپزشکی کرده بود.

او توضیح داد: این دندانپزشک قلابی در اطراف میدان امام حسین (ع) فعالیت داشت. اگر مردم از او شکایت دارند می‌توانند به معاونت درمان بروجرد مراجعه کنند.

زارعی با اشاره به افزایش فعالیت افراد بدون صلاحیت در حیطه دندانپزشکی به علت گرفتن تعرفه ارزان‌تر توسط این افراد از مراجعه‌کنندگان، افزود: به لحاظ نبودن شرایط بهداشتی و استریل تجهیزات و نداشتن تخصص و مهارت دندانپزشکی، عوارض و مشکلات جبران‌ناپذیری برای مراجعه‌کنندگان گزارش شده است که منجر به صرف هزینه‌های گزاف می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • پایانی بر شروع دوباره طبابت دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران