Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@09:59:43 GMT

کاهش76درصدی مسافران فرودگاه مهرآباد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۲۴۱۳

آمارهای منتشره از سوی فرودگاه مهرآباد نشان می دهد نوروز امسال ۱۶۷ هزار و ۳۶۰ مسافر از سوی این فرودگاه اعزام و پذیرش شده اند. ناطقان: بر اساس آمار اعلامی از سوی اداره کل فرودگاه مهرآباد، نشست برخاست هواپیماها در این فرودگاه در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۲ فروردین ۹۹ کاهش ۶۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نوروز سال گذشته شاهد انجام ۵ هزار و ۵۹۰ سورتی پرواز از فرودگاه مهرآباد بوده ایم که بر اساس آمار اعلام شده، در بازه زمانی مذکور ۲ هزار و ۹۲ سورتی پرواز انجام شد.

همچنین تردد مسافران نیز از فرودگاه مهرآباد در دامنه زمانی مذکور (۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۲ فروردین ۹۹) کاهش ۷۶ درصدی را تجربه کرده است.

بر اساس آمار منتشره از سوی فرودگاه مهرآباد، در نوروز سال ۹۸ تعداد اعزام و پذیرش مسافر از فرودگاه مهرآباد ۶۸۵ هزار و ۲۶۰ نفر بود که در طول سفرهای نوروزی امسال، ۱۶۷ هزار و ۳۶۰ نفر در این فرودگاه اعزام و پذیرش شده اند.

گفتنی است در فاصله زمانی مذکور، بیشترین میزان تردد مسافر با ۱۶ هزار و ۲۹۰ نفر و انجام ۱۸۱ سورتی پرواز به تاریخ ۲۷ اسفند ۹۸ اختصاص دارد.

کمترین میزان ترددها نیز به ۱۲ فرودین امسال با اعزام و پذیرش ۶ هزار و ۷۲۰ مسافر و انجام تنها ۸۴ سورتی پرواز اختصاص داشته که کاهش حدوداً ۱۰ هزار نفری مسافران در پی هشدارهای شیوع کرونا را در کمتر از دو هفته نشان می‌دهد. منبع: مهر برچسب ها: کاهش ، مسافران ، فرودگاه مهرآباد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاهش مسافران فرودگاه مهرآباد فرودگاه مهرآباد اعزام و پذیرش سورتی پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور

پرواز‌های مهرآباد و برخی از فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به دلیل حفظ ایمنی حالت تعلیق درآمدند.

به گزارش ایسنا، شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به حالت تعلیق درآمده‌اند و فعلا پرواز‌ها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی پرواز‌ها با تاخیر مواجه هستند.

همچنین تمامی پرواز‌های فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۰ و نیم صبح باطل اعلام شد.

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • اطلاعیه جدید شرکت فرودگاه‌ها/ قبل از عزیمت به فرودگاه ساعت پروازها را چک کنید
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • محدودیت پرواز فرودگاه مهرآباد و امام لغو شد
  • تعلیق پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور
  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد