Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اقدامات انجام شده‌ ستاد مبارزه با کرونا ویروس با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان دزفول، شهرداری، مرکز بهداشت، هلال احمر، راهور، ناجا، ارتش، سپاه، بسیج، اداره صمت، گروه‌های جهادی، همکاری بازاریان و اصناف، و... در تاریخ ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ بدین شرح است:

طرح فاصله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز سیزدهم فروردین ماه با مشارکت نیرو‌های یگان امداد نیروی انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی دزفول و ارتش اجرا گردید و تیم بهداشتی مرکز بهداشت دزفول به منظور گندزدایی منازل بیماران کووید ۱۹ و پیگیری موارد تماس بیماران جهت شناسایی موارد مشکوک احتمالی اعزام و همچون روز‌های گذشته اقدامات لازم انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازرسی مشترک از باغ ویلا‌ها با حضور نماینده فرمانداری، شهرداری، اداره میراث فرهنگی و گردشگری، بسیج، اماکن نیروی انتظامی، بهداشت، بخشداری مرکزی و ... انجام و با مالکان باغ ویلا‌های متخلف که اقدام به اجاره دادن باغ ویلا کرده بودند، برخورد شد.

بر اساس مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا، تمام مبادی ورودی شهرستان دزفول در راستای اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی و ممنوعیت تردد خودرو‌های غیربومی توسط راهور، بسیج، سپاه، ارتش و مسئولان کنترل شد و علاوه بر جلوگیری از سفر‌های بین شهری و استانی، خودرو‌های دارای پلاک و سرنشین غیربومی (مسافر) نیز به خارج از شهرستان هدایت شدند.

در ادامه اجرای طرح پایش سلامت در ورودی‌های شهرستان دزفول، امروز هم با همکاری نیرو‌های مرکز بهداشت، هلال احمر، نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیج، غربالگری سرنشینان خودرو‌ها در ورودی‌های شهرستان دزفول انجام پذیرفت.

رصد و بازرسی از کلیه اصناف و اماکنی که ملزم به تعطیلی هستند از سوی اعضای ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا و تمام اتحادیه‌ها صورت گرفت و با متخلفان برخورد شد و گشت‌های مشترک با همکاری مرکز بهداشت، دامپزشکی و اتاق اصناف به منظور نظارت بر توزیع مرغ و گوشت در فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی و نیز واحد‌های صنفی خرده فروشی در سطح شهرستان دزفول انجام گردید.

 براساس مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا، فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی و واحد‌های صنفی خرده فروشی حق قطعه کردن مرغ و ماهی را نداشته و فقط مجاز به فروش آن‌ها به صورت کامل می‌باشند. همچنین فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی و قصابی‌ها نیز حق فروش گوشت چرخ کرده آماده را نداشته و فقط زمانی مجاز به انجام این کار می‌باشند که به درخواست مشتری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صورت پذیرد و به دلیل مسدود بودن بسیاری از مسیر‌های شهرستان، در راستای جلوگیری از تصادفات علائم هشدار دهنده در ورودی سیاه منصور بسمت دزفول نصب شد.

بازدید مشترک رئیس مرکز بهداشت و مسئولین واحد‌های بهداشت محیط و حرفه‌ای از واحد‌های کارگاهی تولید ماسک توسط گروه‌های جهادی به منظور ارائه توصیه‌های بهداشتی انجام شد و بازدید مشترک بازرسان واحد‌های محیط، حرفه‌ای و پیشگیری مرکز بهداشت، فرمانداری، نیروی انتظامی و بهزیستی از کمپ‌های ترک اعتیاد انجام و کمپ‌های غیرمجاز که به دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا عمل نکرده بودند، پلمپ شدند.

 انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان اخبار سلامت شهرستان دزفول مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار اردل گفت: در این طرح برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تایید نهایی دارند.
شکوهی افزود: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج سایت مسکونی در حال اجرا است.
به گفته وی همچنین ۲۰۰ واحد مسکن روستایی در شهرستان اردل افتتاح شد.
شهرستان اردل در فاصله ۷۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • مشخص شدن دلیل کیفیت پایین نان خوزستان
  • همایش سلامتی را قدم بزن در زارچ
  • راه‌اندازی ۳ مرکز مشترک توسعه فناوری در حوزه مواد و ساخت پیشرفته
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد