Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@22:31:43 GMT

چراغ سبز مهاجم جنجالی برای بازگشت به پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۲۴۷۶

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز و به نقل از سایت «deadlinenews»، آنتونی استوکس اعلام کرد که دوست دارد برای چهارمین بار به تیم هیبرنین اسکاتلند برگردد.

 

استوکس درباره این تمایل خود گفت: من باشگاه هیبرنین را دوست دارم. آخری باری که برای این تیم بازی کردم دوست داشتم مدت طولانی تری در آن حضور داشته باشم، اما من تنها تصمیم گیرنده در رابطه با این موضوع نبودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید یک دنده بودن باعث شد از تیم دوباره جدا شوم و این نقطه ضعفم است.

 

وی افزود: دوست دارم به فوتبال اسکاتلند یا انگلیس برگردم. نمی‌دانم فوتبالم در کجا به پایان می‌رسد. صادقانه باید اعتراف کنم دوست دارم برای چهارمین بار به تیم هیبرنین برگردم، ولی این اتفاق بعید به نظر می‌رسد.

 

او با قرارداد ۶ ماهه زمستان به پرسپولیس پیوست، ولی بعد از چند بازی از ایران خارج شد. او به دلیل شیوع ویروس کرونا دیگر به ایران برنگشت.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آنتونی استوکس بازیکن فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، پیام نیازمند که با شکستگی استخوان روی پا رو به رو شده بود آماده بازگشت به دروازه طلایی‌پوشان است و در تمرینات این تیم پا به توپ شد.

پیام نیازمند در بازی با گل‌گهر سیرجان مصدوم شد و جای خود را به نیما میرزازاد داد و پس از آن در 4 دیدار متوالی گلر جوان سپاهان برای این تیم به میدان رفت که عملکرد خوبی هم ارائه کرد و به نظر می‌رسد او در دیدار با استقلال ملاثانی هم در ترکیب این تیم قرار داشته باشد.

پیام نیازمند با حضور در تمرینات و مجوز کار کردن با توپ آماده دیدارهای حساس لیگ برتر و به ویژه بازی با پرسپولیس می‌شود تا در این بازی حساس مجدد به دروازه سپاهان بازگردد و مسئولیت حراست از دروازه این تیم را داشته باشد.

با توجه به مصدومیت همزمان نیازمند و بیرانوند به نظر می‌رسید دو گلر ملی‌پوش در این بازی حساس از لیست تیم‌های خود دور باشند اما بازگشت نیازمند و بازگشت احتمالی بیرانوند رقابت جالبی درون دروازه این دو تیم ایجاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • (عکس) شاهکار جنجالی راهسازی؛ تیر چراغ برق وسط جاده کمربندی دهلران به اندیمشک!
  • شاهکار جنجالی راهسازی؛ تیر چراغ برق وسط جاده
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد