Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، امین حسین نقشینه درباره وضعیت جوی کشور طی امروز و روزهای آینده گفت: امروز در شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی سواحل دریای خزر دامنه های البرز مرکز شمال شرق و بخش هایی از بوشهر کرمان یزد و به ویژه در ساعات بعد از ظهر اوایل شب رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با شمالی شدن باد بر روی دریای خزر از اواخر وقت امروز تا ظهر جمعه دریای خزر مواج است و دمای استان‌های ساحلی در روز جمعه بین ۳ تا ۶ درجه کاهش خواهد یافت. جمعه در شمال شرق؛ شرق، جنوب شرق بخش‌هایی از جنوب کشور دامنه‌های جنوبی البرز در استانهای قزوین، البرز و تهران به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناسی سازمان هواشناسی بیان کرد: امروز همچنین در نوار شمالی کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی در غرب، جنوب غرب کشور و همچنین در استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، کرمان و یزد به ویژه در ساعات بعد از ظهر بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی درباره وضعیت جوی جمعه نیز گفت: جمعه با عبور متناوب امواج تراز میانی جو در شمال شرق، جنوب شرق و بصورت پراکنده در مرکز و شرق کشور همچنین در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران بویژه در ساعات بعد از ظهر بارش باران گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود. شنبه گستره بارش محدود به نوار شمالی کشور شامل سواحل دریای خزر، شمال غرب و شمال شرق کشور است.

نقشینه در ادامه درباره وضعیت جوی تهران نیز گفت: از عصر دیروز تا عصر امروز پنج شنبه با نفوذ سامانه بارشی افزایش ابرناکی و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد گاهی با رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات همراه با بارش باران و برف و مه پیش بینی می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بارش باران رعد و برق کارشناسی هواشناسی استان ها باران گاهی رعد و برق ساعات بعد از ظهر پیش بینی می شود بارش باران رعد و برق دریای خزر وزش باد شمال شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی امروز ۲ اردیبهشت؛ مناطق غربی کشور منتظر رگبار باشند

به گزارش خبرگزاری مهر، در ساعات بعدازظهر امروز (۲ اردیبهشت) با نفوذ موج تراز میانی جو به غرب کشور رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۳ اردیبهشت) سامانه در کل نوار غربی، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز استان‌های اصفهان، یزد، شمال فارس و بوشهر و ارتفاعات کرمان فعال است.

وضعیت جوی استان تهران طی امروز (۲ اردیبهشت) آسمان صاف تا قسمتی ابری، در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان گاهی رگبار باران و رعد و برق و افزایش وزش باد و در بخش‌های مرکزی جنوبی و غربی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید مورد انتظار است.

از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی وضعیت جوی استان آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز (۲ اردیبهشت)، کمی ابری تا نیمه ابری به تدریج افزایش ابر، از بعد از ظهر افزایش وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۳ اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری و گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6083925 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بارش‌های مطلوب بهاری تا نیمه خرداد
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • شدت گرفتن بارش‌ها در کشور/ دمای هوا کاهش می‌یابد
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • پیش بینی هواشناسی؛ تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی
  • رگبار باران و تگرگ در این مناطق؛ کاهش دمای هوا از فردا
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق
  • مناطق غربی کشور امروز منتظر رگبار باران باشند
  • هواشناسی امروز ۲ اردیبهشت؛ مناطق غربی کشور منتظر رگبار باشند