Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:18:02 GMT

استاندار: مردم ایلام روز سیزده بدر حماسه آفریدند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۲۶۷۲

استاندار: مردم ایلام روز سیزده بدر حماسه آفریدند

قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه اظهار داشت: هرچند دیروز سیزده بدر و مقارن با حضور مردم در طبیعت و پاسداشت این سنت قدیمی بود اما با توجه به شیوع بیماری کرونا و هشدارهای مکرر مسوولان مبنی بر عدم خروج از منزل، مردم در این روز نهایت همکاری را با مسوولان داشتند و برای حفظ سلامت خود و سایر اقشار جامعه از خانه های خود خارج نشدند و به علت وجود کرونا سیزده بدر متفاوتی را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتظار می رود مردم فهیم استان ایلام همچنان تا فروکش کردن موج کرونا در استان به قانون فاصله گذاری اجتماعی پایبند باشند و کماکان فقط در حد ضرورت و نیاز از منازل خود خارج شوند تا زنجیره انتقال این ویروس کاهش و سیر نزولی یابد.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه میزان ابتلای بیماری کرونا به ۲ درصد کاهش یافته است، یادآور شد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا فعالیت مدارس، مهدهای کودک، مراکز آموزشی، صنوف مختلف تا ۲۰ فروردین ماه تعطیل است و ادارات نیز با یک سوم حضور نیروهای خود فعالیت می کنند.

وی در مورد سامانه غربالگری سلامت هم گفت: باتوجه به تبلیغات و فراخوان های گسترده تاکنون افزون بر ۸۵ درصد مردم استان ایلام در این طرح ثبت نام کرده اند و مورد پایش سلامت کارشناسان مراکز درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته اند و انتظار می رود سایر افراد جامعه که به هر علت در این سامانه ثبت نام نکرده اند تحت پوشش آن قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: یک سامانه دیگر هم برای خرید محصولات بهداشتی و پیشگیری از چندی قبل طراحی شده است که مردم با ثبت نام در این سامانه اقلام بهداشتی مورد نیاز خود را با قیمت مصوب تمام شده در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنند.

استاتدار ایلام افزود: هم اکنون همه مبادی ورودی و خروجی استان ایلام برای تردد خودروهای عبوری به شدت کنترل می شود و هیچ مسافری حق تردد غیرضروری بین شهری را ندارد و مسافران نوروزی باقیمانده در استان هم هرچه سریعتر استان ایلام را به مقصد استان های مبدا خود ترک کنند.

برچسب‌ها ایلام ویروس کرونا قاسم سلیمانی دشتکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ویروس کرونا قاسم سلیمانی دشتکی ایلام ویروس کرونا قاسم سلیمانی دشتکی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری «مشق حماسه» در رشت

دریافت 21 MB کد خبر 6086977

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • برگزاری «مشق حماسه» در رشت
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد
  • معرفی استاندار جدید مازندران
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام
  • فعالیت سامانه بارشی بهاری از امروز در ایلام آغاز می‌شود