Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:39:40 GMT

ساخت و ساز جدید در روستای رانشی «آق امام» ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۲۷۳۱

ساخت و ساز جدید در روستای رانشی «آق امام» ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی ظهر پنجشنبه در بازدید از واحدهای خسارت دیده از رانش روستای آق امام مراوه تپه اظهارکرد: روستای آق امام جزو روستاهای در معرض خطر استان بوده و مطالعه زمین شناسی این روستا در سال گذشته توسط بنیاد مسکن استان انجام شده بود.

وی افزود: این روستا نیازمند ایمن سازی و پایدارسازی بوده و هر گونه ساخت و ساز جدید در این روستا ممنوع اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی بدون بیان مبلغ ریالی خسارت ها، توضیح داد که تاکنون ۲۵ واحد مسکونی بر اثر طوفان و رانش زمین دچار خسارت شده است که اقدامات جهت جبران خسارت‌ها با هماهنگی مدیریت بحران استانداری آغاز شده است.

لازم به ذکر است روستای آق امام در شهرستان مراوه تپه دارای ۵۵۰ خانوار و دو هزار و ۳۰۰ نفر جمعیت بوده و رانش در محله سعدآباد این روستا که مقداری با روستای اصلی فاصله دارد اتفاق افتاده است.

کد خبر 4890727

منبع: مهر

کلیدواژه: مراوه تپه سید محمد حسینی بنیاد مسکن گلستان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان سیلاب طرح غربالگری سال جهش تولید بارش باران فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد روز طبیعت ضدعفونی آق امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، عبدالحمید حمزه‌پور افزود: برای آبرسانی به این شهر‌ها و روستا‌ها ۳۰ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال گذشته، در هرمزگان ۲۰۱ روستا و ۶ شهر از تنش آبی خارج شد.
حمزه پور افزود: پارسال طرح آبرسانی به شش شهر و ۱۵۶ روستا با اجرای ۶۶ طرح و سرمایه گذاری ۲۹ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال اجرایی شد که ۲۲۵ هزار و ۹۷۲ تن از جمعیت استان به آب پایدار دست یافتند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: در دولت سیزدهم نیز لوله‌گذاری خط انتقال به طول ۵۸۰ کیلومتر، توسعه شبکه توزیع آب به طول ۵۴۴ کیلومتر و اصلاح شبکه آب به طول ۲۰۶ کیلومتر از محل طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی و جاری در استان اجرا شد.
وی افزود: جهاد آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌های به‌ویژه مناطق کم برخوردار و دارای تنش آبی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم و طرح‌های شاخص وزارت نیرو است.

بیشتربخوانید:ساخت مخزن هزار متر مکعبی آب در بشاگرد
حمزه پور گفت: سالانه ۲۵۰ میلیون مترمکعب از منابع مختلف برای تامین آب آشامیدنی مردم هرمزگان تولید، انتقال و توزیع می‌شود که از این حجم ۴۰ درصد از چاه‌ها، ۳۵ درصد از آب شیرین‌کن‌ها و ۲۵ درصد نیز از محل منابع سد‌ها و چشمه‌ها تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد