Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@04:52:34 GMT

پویش عکس «بازی در خانه» در حال برگزاری است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۲۷۵۶

پویش عکس «بازی در خانه» در حال برگزاری است

پویشِ عکس «بازی در خانه» با همکاری مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری و تعدادی از تولیدکنندگان اسباب‌بازی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پویش عکس «بازی در خانه» با همکاری کانون، انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران و برندهای باهمزی، مهارت‌افزا، جی‌جی ‌وی‌جی، نوباوه، هوپا، جامپی و زینگو برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این خبر، بیش از یک ماه از ورود ویروس کرونا به کشورمان می‌گذرد و این اتفاق با زیباترین روزگار ایرانیان یعنی نوروز همراه شده است.

 

بر همین اساس، تعدادی از تولیدکنندگان اسباب‌بازی تلاش کرده‌اند شرایطی برای سرگرمی و دورهمی‌های شادمانه کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها فراهم کنند تا سختی در خانه ماندن با #بازی_در_خانه کم‌تر شود و همه بتوانند با سرگرم کردن خانواده و مراقبت از عزیزان‌شان این روزگار را با تندرستی و شادمانی سپری کنند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عکس‌های خود با هشتگ #بازی_ در_ خانه، #در_خانه_می‌مانیم، #در_خانه_بمانیم_بازی_کنیم، #کرونا و #کرونا_را_شکست_می‌دهیم، به این پویش بپیوندند و برنده جایزه‌های آن شوند.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش عکس بازی در خانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازی در خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

به همت اهالی دوشنبه بازدید و با همکاری ستاد دیه استان یزد، نمایشگاه عکس گروهی از سی هفته بازدید از خانه‌ها و بنا‌های قدیمی و سنتی یزد تحت عنوان " دوشنبه‌های رهایی" با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از تاریخ ۳ الی ۷ اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ در محل هتل پارسیان صفاییه یزد برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در دو قسمت عکس با دوربین و عکس با موبایل در مجموع از ۸۰ عکس که توسط بازدید کنندگان "دوشنبه‌های رهایی" از بنا‌ها و خانه‌های قدیمی ثبت کردند تشکیل شده و مبالغ ورودی این نمایشگاه نیز در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خواهد بود و عموم مردم میتوانند ضمن بازدید از این نمایشگاه هر مبلغی را که نیت کرده و می خواهند به این امر خیر اختصاص دهند.

گفتنی است، پویش دوشنبه‌های رهایی نزدیک به یک سال است که در استان یزد برگزار میشود و هر دوشنبه یک خانه قدیمی جهت بازدید عموم مردم انتخاب میگردد و بازدید کنندگان هر کدام مبلغی را در این بازدید جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا میکنند که این پویش با استقبال بسیار خوب اهالی استان یزد همراه بوده است و تا کنون موجب آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت
  • اسباب کشی شرکت نفت به برج 23 هزار میلیارد تومانی
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • برگزاری پویش طراحی و نقاشی «زندگی با آیه ها» با موضوع «وعده صادق»
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • شکوفایی استعدادهای کودکان با اسباب بازی مناسب
  • عملیات مسخره اسرائیل در اصفهان با اسباب بازی/ مدیریت شهری در حوزه مسکن حکم کمک کننده دارد