Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@06:07:28 GMT

هر نظر سوء به امنیت‌مان را شدید پاسخ می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۲۷۶۴

هر نظر سوء به امنیت‌مان را شدید پاسخ می‌دهیم

سرلشکر باقری با اشاره به تحرکات نظامی آمریکا گفت: اگر کوچک‌ترین نظر سوء به امنیت کشور ما داشته باشند با شدیدترین عکس العمل‌ها مواجه می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از صدا و سیما، سرلشکر «محمد باقری» با اشاره به تحرکات نظامی آمریکا در عراق و خلیج فارس گفت: اگر کوچک‌ترین چشمداشت، اقدام یا نظر سوء به امنیت کشور ما داشته باشند با شدیدترین عکس العمل‌ها مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران این فعالیت‌ها را کاملاً زیر نظر دارد و در مجموعه جمع آوری اطلاعات همه این فعالیت‌ها ثبت و در لحظه دنبال می‌شود. فعالیت نظامی آمریکا در عراق و خلیج فارس در فضای رسانه‌ای وابسته به امریکایی‌ها نیز به شکل انبوهی در حال خبر پراکنی بر ضد نیرو‌های مقاومت در عراق و حشدالشعبی است.

 

سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران این تحرکات و فعالیت‌ها را با دقت زیر نظر دارد، گفت: مجموعه‌های دفاعی کشور با هوشیاری کامل مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی را رصد می‌کنند.

 

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود:، اما اقداماتی که در هفته‌های اخیر در عراق ضد پایگاه‌های امریکایی شده، عکس العمل‌های طبیعی مردم عراق و نیرو‌های مقاومت در برابر اقدام شیطانی امریکایی‌ها در ترور سردار سپهبد شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس فرمانده نیرو‌های مقاومت عراق است و هیچ ارتباطی به کشور ما ندارد و به طور قطع ارتباط این حملات به ایران که امریکایی‌ها آن را اعلام می‌کنند، همگی فرافکنی است.

سرلشکر باقری تصریح کرد: امریکایی‌ها به خوبی می‌دانند مردم منطقه از جمله مردم عراق با حضور نظامی آن‌ها در این کشور‌ها مخالف هستند و این هم عکس العمل طبیعی آن‌ها به حضور غیر قانونی نظامیان امریکایی در منطقه است.

 

 ارزیابی سلامت ۷۰ میلیون ایرانی در طرح بسیج ملی غربالگری

سرلشکر باقری در نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) نیرو‌های مسلح از ارزیابی سلامت ۷۰ میلیون ایرانی در طرح بسیج ملی غربالگری خبر داد.

نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) نیرو‌های مسلح با هدف ارزیابی اقدامات قرارگاه‌های نیرو‌های زمینی ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج در کمک به ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا و وزارت بهداشت، با حضور سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سرتیپ پاسدار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح، همچنین روسای کمیته‌های این قرارگاه برگزار شد.

 

در این نشست که در محل فرماندهی قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) برگزار شد، رییس ستادکل نیرو‌های مسلح در ارتباط تصویری زنده با فرمانده نزاجا، معاون هماهنگ کننده نزسا و همچنین رئیس بسیج جامعه پزشکی در جریان آخرین فعالیت‌های قرارگاه‌های پدافند زیستی نیرو‌های مسلح در مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح کشور قرار گرفت.

 

سرلشکر باقری در این نشست اظهار داشت: نیرو‌های مسلح جمهوری‌اسلامی از ابتدای شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های مقابله‌ای خود را در حوزه پدافند زیستی آغاز کردند و به مرور این فعالیت‌ها را توسعه دادند و امروز نیز با تمام توان و در هماهنگی کامل با سیستم بهداشت و درمان کشور در مقابله با کنترل این ویروس در میدان حضور دارند.

 

وی افزود: امروز قرارگاه‌های متعددی از نیرو‌های زمینی ارتش و سپاه در کنار مجموعه‌های بیمارستانی ثابت و سیار ما در نیرو‌های مسلح در حال ارائه خدمات به مردم هستند. بیش ۱۱۰۰ بیمار کرونایی در این بیمارستان‌ها بستری هستند و تحت درمان قرار دارند، همچنین نیرو‌های مسلح از ظرفیت ۳ هزار تخت دیگر برای پذیرش بیماران برخوردارند.

 

سرلشکر باقری گفت: خدا را شاکریم در روز‌های اخیر با کاهش ورودی افراد به بیمارستان‌ها مواجه بودیم و از طرفی بیماران بهبود یافته و ترخیص شده در سطح مجموعه‌های در مانی نیرو‌های مسلح رشد خوبی داشته است.

 

وی با بیان اینکه امروز در حوزه غربالگری و شناسایی وضع سلامت جامعه با مشارکت وزارت بهداشت و درمان و بسیج طرح بسیج ملی غربالگری با سرعت ادامه دارد، گفت: بسیج جامعه پزشکی با سازماندهی بیش از ۸۰۰ هزار بسیجی و بکارگیری ۵۰۰ نفر از آنان در کنار دیگر دستگاه‌ها توانسته اند تا امروز وضعیت سلامت بیش از ۷۰ میلیون ایرانی را مورد ارزیابی قرار دهند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سرلشکر باقری ویروس کرونا کرونا ستاد کل نیرو های مسلح جمهوری اسلامی سرلشکر باقری امریکایی ها عکس العمل فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ "مجید باقری" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری توسط ۲ سوداگر مرگ از طریق محور هراز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با هدایت عملیاتی پلیس امنیت عمومی استان و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، خودروی مورد نظر را در محور ورودی این شهرستان شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی آمل از کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد از نوع تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ باقری در خاتمه با بیان این که سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده‌ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود به ویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

دیگر خبرها

  • صنعا: سلاح‌های سنگین علیه ما بی‌فایده است
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • شعار سال در اردستان محقق شود/ لزوم تشکیل قرارگاه
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • پاسخ «اما و اگری» به شبهات آتشفشان‌های کشور در سایه نبود سامانه‌های پایش
  • پاسخ «اما و اگری» به شبهات آتشفشان‌های کشور
  • ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است
  • نیرو‌های مسلح یمن از اجرای شش عملیات جدید خبر داد