Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیری, رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۳۱۰ برگ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در این استان صادر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ فضل الله شیری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: از تاریخ ۸ فروردین که اجرای طرح فاصله گذاری اجتماع در استان کرمانشاه شروع شد تا شب گذشته ۳۱۰ خودرو اعمال قانون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: از این تعداد ۱۰۴ دستگاه توقیف فیزیکی شدند و در حال حاضر خودروی آنها در پارکینگ توقیف است و ۲۰۶ دستگاه نیز توقیف سیستمی شدند.

این مسئول خاطر نشان کرد: بر این اساس ۳۱۰ برگ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی نیز برای رانندگانی که با پلاک غیر بومی اصرار به تردد در شهرهای غیر محل سکونت خود داشتند صادر و خودروهای آنها تا یک ماه توقیف شده است.

سرهنگ شیری گفت: در این مدت حدود ۵ هزار و ۹۹۲ دستگاه نیز به مبدا برگشت داده شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ مرسلی گفت: مأموران انتظامی در اجرای این طرح عملیاتی، ۹ دستگاه خودرو و ۱۴ دستگاه موتورسیکلت را توقیف کردند.

وی افزود: وسائط نقلیه توقیف شده با حرکات مخاطره آمیز و دور دور زدن‌های مکرر موجب بی نظمی و آلودگی صوتی در شهر شده بودند که با دستور مقام قضایی متوقف و روانه پارکینگ شدند.

دیگر خبرها

  • توقیف ۴۸ خودرو در نیشابور
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان