Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@05:54:18 GMT

توزیع بسته‌های غذایی در میان محرومان سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۲۸۳۸

توزیع بسته‌های غذایی در میان محرومان سیستان و بلوچستان

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در سیستان و بلوچستان از آماده باش تمامی تیم‌های عملیاتی بحران این قرارگاه در سرتاسر استان خبر داد و گفت:توزیع بسته‌های غذایی و تولید و توزیع ماسک و ارزاق از جمله فعالیت‌های این گروه جهادی است.

حامد مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان تشریح عملکرد قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان سیستان و بلوچستان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا گفت: پخش و توزیع 500 بسته غذایی و 200 بسته گوشت در بین اقشار آسیب پذیر شهرستان های زاهدان زابل هیرمند، زهک، فنوج از مهمترین برنامه های این قرارگاه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی توزیع ماسک در بین مردم شهرستان های زاهدان، زابل، هیرمند، هامون، زهک، سیب و سوران فنوج  را از دیگر برنامه های این قرارگاه اعلام کرد و گفت: توزیع ماسک جهت تکمیل پک های دو هیات مذهبی استان توزیع ماسک در بین کارکنان اداره غله و ناجای استان تحویل دوهزار عدد ماسک به بیمارستان امام علی (ع) زابل گندزدایی شهرستان های زهک و زابل و هیرمند  توزیع و نصب برشور هشدار با همکاری ویژه علوم پزشکی و سپاه سیستان به تعداد پنج هزار در شهرستان زابل از دیگر برنامه های این قرارگاه بوده است.

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در سیستان و بلوچستان با اشاره به تهیه پارچه تولیدگان و ماسک برای کادر درمانی بیمارستان‌های استان نیز گفت: به زودی توزیع گسترده ارزاق در سطح استان خصوصا در مناطق سیل زده بلوچستان توزیع خواهد شد.

 

وی گفت: طبخ هزار پرس غذا در روز میلاد امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در شهرستان زاهدان توزیع و در بین اقشار آسیب پذیر از دیگر اقدامات گروه جهادی امام رضا (ع) در استان است.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بحران امام رضا عملکرد سیستان و بلوچستان جهادی امام رضا توزیع ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد

با هدف حمایت و پشتیبانی علمی و عملی از انجمن‌ها و تشکل‌های هنری دانشجویان و هنرمندان زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و ایجاد هم‌افزایی در پیشبرد اهداف مشترک در حوزه آموزش‌های هنری و بکارگیری تجربه، دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعه‌ای، ترویجی و فرهنگی در استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشریک مساعی هدفمند و جامعه محور اعضای هیات علمی و دانشجویان در راستای حل مشکلات و اثر بخشی بیشتر برنامه‌های اداره کل از یک سو و ظرفیت‌های علمی دانشگاه و اعضای هیات علمی جهت توان افزایی از سوی دیگر، منعقد شد.

قالب موضوعات تفاهم‌نامه، در بخش‌های پژوهشی، آموزشی است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی مسکن در ۶ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • دومین کاروان حمایتی کمک به سیل‌زدگان بلوچستان قرارگاه قدس توزیع شد