Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@01:19:17 GMT

کشف بیش از ۷ هزار عدد ماسک احتکار شده در کرج

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۲۸۶۲

کشف بیش از ۷ هزار عدد ماسک احتکار شده در کرج

به گزارش خبرآنلاین استان البرز، سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز مردم کشور به اقلام بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده، شناسایی محتکران این اقلام در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان کرج قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران با شناسایی ۲ خودرو سواری در مناطق حصارک و مهرویلا کرج، آن ها را توقیف و در بازرسی از آن ها تعداد ۷ هزار و ۹۰ عدد ماسک بهداشتی احتکاری کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه بیان کرد: پس از تکمیل پرونده متهمان به همراه اقلام بهداشتی کشف شده تحویل مراجع ذی ربط شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان از مردم خواست در صورت اطلاع از وجود هرگونه اقلام بهداشتی احتکارشده، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

46

کد خبر 1371830

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: با هدف اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر ماهان، ماموران انتظامی این بخش از اقدام چند نفر به قدرت نمایی و ضرب و شتم چند شهروند مطلع و دستگیری آنان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:بدین منظور ماموران، مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند و موفق شدند در چند عملیات ضربتی، ۱۴ متهم دارای سابقه کیفری را دستگیر و از آنان تعدادی قمه و سلاح سرد و همچنین ۲ دستگاه موتورسنگین قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: اجرای طرح‌های مستمر ارتقای امنیت اجتماعی در این منطقه گردشگری و دیگر مناطق حوزه استحفاظی شهر کرمان در دستور کار قرار دارد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • شناسایی ۴۰۰ فرآورده غیرمجاز و تقلبی موجود در بازار در سال ۱۴۰۲
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه