Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکوسیر با اشاره به اینکه روز گذشته ۲۶ هزار ماسک در داروخانه های جهرم توزیع شده است، گفت: همچینن تا کنون ۳۰۰ هزار جفت دستکش نیزتحویل داروخانه ها شده است.

«ابوالفضل نیکوسیر»، با اشاره به اینکه وجود کارخانه الکل سازی در جهرم کمک زیادی به تامین الکل ۷۰ درصد در سطح داروخانه های شهر کرده است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم،گفت: به مرور زمان و با کم شدن عطش خرید توسط مردم و افزایش تولیدات مواد ضدعفونی در دیگر نقاط کشور، می توان گفت وضعیت موجودی محلول ها و ژل های ضد عفونی بهتر از قبل شده، به طوریکه در حال حاضر تهیه انواع این اقلام از داروخانه ها به سهولت انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به خط تولید ماسک توسط یک شرکت دانش بنیان جهرم افزود: با راه اندازی این خط تولید، مشکل کمبود ماسک نسبتا در جهرم بر طرف شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاشمان در دسترس قرار دادن اقلام ضروری بهداشتی برای مردم است، بیان کرد: روز گذشته ۲۶ هزار ماسک در سطح داروخانه های شهرستان توزیع شد و همین طور ۵۰ هزار ماسک دیگر روز شنبه ۱۶ فروردین ماه ۹۹ در داروخانه ها توزیع می شود.

 

نیکوسیر با اشاره به توزیع ۳۰۰ هزار دستکش تا کنون در داروخانه های شهر گفت:  امروز پنج شنبه ۱۴ فروردین ماه، ۱۵۰ هزار دستکش دیگر نیز در داروخانه ها توزیع و در دسترس مردم قرار می گیرد.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس ویروس کرونا ماسک کرونا داروخانه داروخانه ها هزار ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،به گزارش روابط عمومی زندان جهرم، خانمی با مراجعه به دفتر مددکاری زندان جهرم ،۲۰ میلیون تومان را برای آزادی فردی بدهکار واریز و رسید آن را به عنوان هدیه تولد همسرش به وی اهدا کرد.
خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۴۲۱۴۲۸۶ به نام انجمن حمایت زندانیان شهرستان جهرم واریز کنند.

شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان