Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان از ادامه آموزش مجازی و عدم مراجعه دانشجویان به این دانشگاه تا اطلاع ثانویی خبر داد.

خسرو عزیزی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با آرزوی سلامتی و تندرستی، به استحضار همه اساتید و دانشجویان دانشگاه لرستان می‌رساند با توجه به اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و ابلاغ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در حال حاضر امکان بازگشایی کلاس‌های حضوری و استفاده دانشجویان از خوابگاه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: زمان بازگشایی و حضور دانشجویان در دانشگاه پس از اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، متعاقباً به آگاهی خواهد رسید.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه حضور و برگزاری منظم برنامه‌های دروس در سامانه آموزش مجازی دانشگاه، الزامی بوده و کماکان ادامه خواهد یافت، افزود: لازم است اساتید و دانشجویان عزیز، به ترتیب نسبت به برگزاری و حضور در کلاس‌های خود از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه اقدام کنند.

عزیزی گفت: گزارش سامانه آموزش مجازی دانشگاه برای بررسی برگزاری کلاس‌ها و محاسبات مربوط به آن، ملاک عمل خواهد بود و در این راستا از عزیزان تقاضا می‌شود دروس خود را صرفاً از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه به آدرس http://vc.lu.ac.ir پیگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئیس دانشگاه لرستان آموزش مجازی همه علیه کرونا استانی علمی و آموزشی سامانه آموزش مجازی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر حوریه محمدی با اعلام این خبر افزود: بیست و پنجمین همایش آموزش پزشکی، هفدهمین جشنواره شهید مطهری و ششمین جشنواره ایده های نوآورانه آموزشی ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی وزارت بهداشت، با اشاره به همکاری دانشگاه های کلان منطقه یک در این رویداد گفت: این جشنواره با شعار «آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه» و با محوریت پاسخگویی اجتماعی و کاربردی کردن آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را تجلیل و تکریم اساتید عرصه آموزش پزشکی، شناسایی و معرفی فرآیندهای آموزشی مطلوب کشوری و همچنین تقدیر از افرادی که برای ارتقای کمی و کیفی آموزش در دانشگاه ها تلاش می کنند، برشمرد و اضافه کرد: امسال از پژوهشگران برتر دانشجویی، مقالات برگزیده و پایان نامه های آموزش پزشکی برگزیده در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به صورت جانبی تقدیر خواهد شد.

محمدی، به اهمیت پاسخگویی اجتماعی اشاره کرد و آن را نیاز امروز جامعه دانست و افزود: توسعه و بازنگری در کوریکلوم های آموزشی بر اساس نیاز جامعه، کیفیت آموزش بالینی، آموزش دانشجو محور، اخلاق حرفه ای و استفاده از فناوری های نوین آموزشی از جمله محورهای این همایش خواند که موجب افزایش کیفیت آموزش می شوند تا فراگیران بتوانند مهارت های لازم را برای ارائه خدمت به کشور به دست بیاورند.

وی بر ضرورت مشارکت جدی تر دانشگاه ها در این رویداد تاکید کرد و یادآور شد: حضور جدی تر دانشگاه ها می تواند به رونق جشنواره بیافزاید. این همایش همچنین از امتیاز آموزش مداوم برخوردار بوده و محتوای برنامه ها به گونه ای تنظیم شده که برای اعضای هیات علمی علوم پایه و بالینی و تمامی دانشجویان علوم پزشکی در تمامی مقاطع قابل استفاده خواهد بود. همچنین بخش دانشجویی این جشنواره به صورت موازی در کنار رویداد اصلی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6085286

دیگر خبرها

  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟
  • برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر