Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:57:28 GMT

دستگیری سارق مزارع و باغات گنبدکاووس/ اعتراف به 20 فقره سرقت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۳۰۰۹

دستگیری سارق مزارع و باغات گنبدکاووس/ اعتراف به 20 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار روح الامین قاسمی اظهارکرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم و ادوات کشاورزی از مزارع و باغات در سطح شهرستان گنبدکاووس و بروز مشکل برای شهروندان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارگاهان زبده پلیس آگاهی با جدیت و تلاش شبانه روزی اقداماتی را در جهت شناسایی سارقان احتمالی آغاز و تحقیقات وسیع و میدانی را در محل های وقوع جرم و همچنین مکان های همجوار در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی استان گلستان ادامه داد: ماموران در روند تحقیقات و با کار اطلاعاتی انجام شده سرانجام موفق شدند سارق حرفه ای را در این رابطه شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

قاسمی بیان کرد: سارق که ابتدا منکر هر گونه جرم و بزه بود پس از مواجهه با شواهد و مستندات غیر قابل انکار پلیس، به ۲۰ فقره سرقت لوازم و ادوات کشاورزی از مزارع و باغات در سطح شهرستان گنبد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست: با رعایت اصول پیشگیری از سرقت و توجه به هشدارهای پلیس، دست سارقان را از اموالشان کوتاه کنند و ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هر گونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 4890746

منبع: مهر

کلیدواژه: گنبدکاووس روح الامین قاسمی فرماندهی انتظامی گلستان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان سیلاب طرح غربالگری سال جهش تولید بارش باران فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد روز طبیعت ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت:طرح امنیت محله محور با دستگیری پنج سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان اجرا شد.  

به گفته او این طرح به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت‌ها توسط گروه‌های مجرب از ماموران کلانتری ۱۳ قدس آبادان به اجرا در آمد.

دستگیری یکنفر سارق مسلح طلاجات منزل،  بازداشت یکنفر سارق سیم برق همراه با کشف ۴۵۰ کیلو سیم برق سرقتی از دستاورد‌های این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در پایان با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمین به مراجع قضایی گفت: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان  ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، موضوع را به سرعت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان
  • اعتراف دو سارق به ۴۰ فقره سرقت از تالار و باغ ویلاهای اطراف کرج