Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در واکنش به حواشی اخیر گتف: پرسپولیس به هیچ وجه از حق خود کوتاه نمی‌آید.

به گزارش شریان نیوز،علی فتح الله زاده مدیر سابق استقلال درباره شرایط ادامه لیگ گفته بود بین 5 تیم بالای جدول بازی برگزار کنند و قهرمان را انتخاب کنند. همین موضوع باعث شد تا علیرضا اشرف مدیررسانه ای پرسپولیس در توئیترش نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد و پاسخ فتح الله زاده را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال ناخوش معلولان کردستانی و پیشنهاد تکراری آقای مدیر!

معلولان کردستانی سال‌هاست که دغدغه به‌حقی داشته اما مسئولان متولی تاکنون به آن جامه عمل نپوشانده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، برگزاری نمایشگاه توانمندی دستاوردهای معلولان و توانخواهان استان کردستان هرساله چندین مرحله در خانه کُرد و مراکز گردشگری استان کردستان برگزار می‌شود اما خروجی آن چیست؟

حمایت از افراد دارای معلولیت یکی از نیازهای ضروری این قشر است که باید مسائل و مشکلات معلولان را اولویت‌بندی و در برنامه مسئولان قرار بگیرد، اما دغدغه و مشکلات این قشر با برپایی چندین نمایشگاه در سال حل نمی‌شود، چراکه برپایی مکانی ثابت برای فروش دستاوردها و آثارهایشان، یکی از مطالبه‌های به حق این قشر است.

حمایتی نمی‌بینیم

هدایت معروفی از معلولان توانمند و خلاق بانه‌ای دارای معلولیت شدید بینایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: تمام محصولات صنایع دستی، چرم دوزی، عروسک‌سازی و محصولات غذایی ارگانیک معلولان توسط خود آنها درست شده و برای حمایت از فروش این محصولات باید نمایشگاه‌های دائمی برگزار شود، اگرچه معلولان قدرت مالی بسیاری در حوزه تبلیغ محصولات خود را ندارند اما توانمندی‌‌های زیادی داشته که اختصاص مکان ثابت برای برپایی فروش محصولات این قشر بسیار مهم است.

وی که در تونایی ساخت ساز ضربه‌ای و ساز کوبه‌ای خلاقیت دارد، افزود: برپایی نمایشگاه‌های چند روزه دردی را از معلولان استان کم نخواهد کرد، مسئولان هر بار به عنوان بازدید‌کننده در نمایشگاه‌ها حضور یافته، عکس یادگاری گرفته و وعده‌های بسیاری خواهند داد، اما حمایتی از آنها نخواهیم دید.

این عضو جامعه معلولان کردستانی بیان کرد: بازدید نمایشگاه بدون فراخوان، تبلیغ و هیچ گونه حمایتی کاری را پیش نخواهد برد، دیده شدن آثار و دستاوردهای معلولان نیاز به مکان ثابت داشته تا از خود مردم حضور داشته باشند، شهرستان بانه و مریوان دو شهر گردشگری و مسافرپذیر می‌تواند ظرفیت خوبی برای ارائه دستاورد معلولین باشد.

نمایشگاه دائم مطالبه اصلی ماست

زارعی تسهیل‌گر توانمندسازی مبتنی بر جامعه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: دیده شدن توانمندی‌های معلولان بسیار مهم است، اگر بازدیدکننده‌ها در نمایشگاه‌ها حضور نداشته باشند قطعا انگیزه و تشویقی برای معلولین نخواهد بود، روال برپایی چندین ساله نمایشگاه‌های معلولان در مکان‌های گردشگری سنندج تاثیری در روند اقتصادی آنها نداشته  و اگر بر این روال ادامه داشته باشد، معلولین دل سرد می‌شوند. انجام تبلیغات و نمایشگاه ثابت ویژه معرفی و عرضه دستاوردهای معلولان مطالبه به حق این قشر است.

وی با ذکر اینکه برپایی نمایشگاه توانمندسازی معلولان از بعد فرهنگی بسیار تاثیر مثبت داشته است، گفت: تمام محصولات در نمایشگاه‌ها دستاوردهای خود مددجویان برای فروش و حمایت از آنها در نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود، هدف از ارائه محصولات شناسایی توانمندی آنها و حمایت از این قشر است، معلولیت محدودیت نیست، امیدوارم فرهنگ حمایت و کمک به اقتصاد این قشر روز به روز بیشتر شود.

گشین غلام‌ویسی یکی از اهالی روستای بیساران سروآباد و از فعالان کارآفرین و حامی معلولان از راه‌اندازی کارگاه سبد بافی و عروسک‌سازی ویژه بانوان بی‌سرپرست، بد سرپرست و معلولان خبر داد و گفت: تا کنون به 450 نفر آموزش داده شده است، هرماه به 5 نفر از بانوان رایگان آموزش خواهم داد، در بحث حمایت اقدامی نشده تمام تلاش و زحمات ما فقط توسط خود بانوان حاضر در کارگاه انجام می‌شود، امیدوارم متولیان امر برای کمک به این قشرحمایت لازم را داشته باشند.

ادارات دستاوردهای معلولان را بخرند

یزدان رستمی مدیر مراکز خدمات بهزیستی کردستان نیز در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم به اهداف برگزاری نمایشگاه‌ معلولان اشاره و اظهار داشت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای معلولین اگر پویا و متنوع باشد قطعا بازخورد خوبی خواهد داشت، بعد شناسایی توانمندی‌هایمددجویان سازمان بهزیستی در نمایشگاه‌ها از اهداف اصلی سازمان بهزیستی است، مددجویان سربار و مصرف کننده نیستند چراکه تعداد بسیاری مددجو نخبه و توانمند در سطح استان وجود دارد و این تغییر نگاه و نگرش مثبت مردم نسبت به توانمندی و دستاورد معلولین اولویت اهداف سازمان بهزیستی استان کردستان است. 

وی گفت: فروش محصولات توسط مراکز غیر دولتی هر ساله در نمایشگاه‌ها در معرض دید عموم قرار می‌گیرد، نمایشگاه اگر در تایم مناسب، شهرهای مسافر پذیر و فصل مناسب باشد قطعا در بعد اقتصادی کمک و حمایت خاصی به این قشر خواهد شد، امیدوارم مسئولان علاوه بربازدید به دستاورد معلولان برای کارهای آنها حرمت قائل شده و هر اداره، بخشی از اعتبارات خود را به خرید دستاوردهای این عزیزان اختصاص دهند.

انتهای پیام/484/

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • حال ناخوش معلولان کردستانی و پیشنهاد تکراری آقای مدیر!
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش
  • واکنش سپاهان به محرومیت رضاییان: گزارش بازی چیز دیگری است!
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • الکلاسیکو؛ نبردی برای تعیین قهرمان لالیگا
  • پوستر فیلم با تصویری از لحظه شهادت کاراکتر اصلی منتشر شد/قهرمان «آن دو»، شهید شاخص کشوری امسال
  • واکنش تند مازیار لرستانی به شایعه پیشنهاد ازدواجش به رابعه اسکویی | عکس