Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران از شهروندان تهرانی برای عدم حضور در بوستان‌ها در روز طبیعت تشکر کرد.

به گزارش قدس آنلاین، پیروز حناچی در حساب توییتری خود نوشت: «از همراهی شهروندان فهیم و توجه آنان به توصیه‌ها و عدم حضور در بوستان‌های جنگلی و شهری در «روز طبیعت» به‌منظور قطع زنجیره انتقال ‫ویروس کرونا صمیمانه سپاسگزاری می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به زودی و در کنار هم پایان این شرایط سخت را در دامان طبیعت زیبای تهران جشن خواهیم گرفت.»

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پیروز حناچی سیزده فروردین روز طبیعت حضور در بوستان ها قطع زنجیره کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد زائر تهرانی برای عمره مفرده عازم عربستان می‌شود؟

مدیر حج و زیارت استان تهران، تعداد زائرانی که قرار است برای عمره مفرده عازم عربستان شوند را ۹۷۰ نفر اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

محمدرضا حاجی‌علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره اعزام زائران عمره مفرده اظهار کرد: اعزام زائران عمره به عربستان در بازه زمانی سوم تا سیزدهم اردیبهشت است و بازگشت آنها از 13 تا 24 اردیبهشت صورت می‌گیرد، در واقع آخرین روز از بازگشت زائران عمره همزمان با آغاز پروازهای حج تمتع خواهد بود. 

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی حددود 970 نفر از استان تهران به سرزمین وحی مشرف می‌شوند، افزود: هزینه این سفر 40 تا 42 میلیون تومان است که علت تفاوت آن در کیفیت هتل‌هاست. 

سرپرست حج و زیارت استان تهران تصریح کرد: مجوز انجام پروازهای ایران به عربستان برای عمره مفرده مربوط به اردیبهشت ماه است و هنوز درباره اینکه مجوز مذکور برای بعد از ایام حج تمتع نیز اعتبار دارد یا خیر اطلاعی کسب نکرده‌ایم.

آغاز اعزام زائران عمره مفرده از سوم اردیبهشت

به گزارش تسنیم، در روز سوم اردیبهشت با انجام دو پرواز از فرودگاه‌های تهران و مشهد بالغ بر 500 نفربه فرودگاه مدینه منتقل خواهند شد و 4 هتل در مکه و 6 هتل در مدینه پذیرای زائران خواهد بود.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بیش از 5 هزار عمره‌گزار در بازه زمانی مذکور که مصادف با ماه شوال است، به سرزمین وحی مشرف خواهند شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال ۷۲ درصدی تهرانی‌ها از مرحله سوم طرح کالابرگ
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!
  • خبر خوش زاکانی برای تهرانی ها | پله های برقی بالاخره نونوار می شوند
  • چه تعداد زائر تهرانی عازم عربستان می‌شود؟
  • چه تعداد زائر تهرانی برای عمره مفرده عازم عربستان می‌شود؟
  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت
  • لک لک‌های سفید دیگر برای تهرانی‌ها خوشبختی نمی‌آورند؟ چرا لک لک‌ها از تهران رفتند؟ (فیلم)
  • کنایه حناچی به زاکانی؛ آنها که می‌خواهند در پارک قیطریه مسجد بسازند می‌خواهند بگوید ما خیلی دیندار هستیم
  • کنایه حناچی به زاکانی: آن‌ها با ساخت مسجد می‌خواهند بگویند ما آدم‌های معتقدی هستیم