Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@12:49:28 GMT

پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه به مناسبت شهادت شهید سلگی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۳۰۹۳

پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه به مناسبت شهادت شهید سلگی

به گزارش روز پنجشنبه قوه قضائیه در این پیام آمده است: خبر عروج آسمانی برادر جانباز سردار حاج میرزا محمد سلگی و پیوستن به خیل شهدای سرافراز انقلاب اسلامی،  پس از عمری مجاهدت و جانبازی در راه خدا، موجب تاثر اینجانب شد.  

این مرد آسمانی که سال‌های با برکت عمرش را در جبهه حق و سنگرهای دفاع مقدس سپری کرد، همچون ستاره‌ای روشن در آسمان دفاع مقدس درخشید، و بخشی از رشادت و عاشقی او در راه خدا در سالیان پس از جنگ نیز نقل قصه‌ها و روایت‌های آن دوران بود و همین ویژگی‌ها بارها مورد عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید سلگی علیرغم تحمل آثار جراحت های جسمی بسیار دفاع مقدس، پس ازآن دوران نورانی هم از پرچمداران با بصیرت و شجاع ولایت در استان همدان بود، و  سهم مهم و بسزایی در تعالی فرهنگ ایثار و شهادت در میان خیل عظیم جوانان کشور داشت و نهایتا به جمع یاران شهیدش پیوست؛ عاش حمیدا و مات سعیدا.

اینجانب شهادت این مجاهد نستوه و بصیر را محضر مقام معظم رهبری، مردم انقلابی استان همدان و همرزمان داغدار این شهید نورانی در لشکر انصارالحسین (ع) تبریک و تسلیت عرض می کنم و  صبر و اجر برای خانواده آن شهید عزیز، به ویژه همسر  محترم و فداکارش، از درگاه الهی مسئلت دارم.

سردار میرزامحمد سلگی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و جانباز ۷۰ درصد، که مقام معظم رهبری به ایشان لقب شهید زنده داده بودند، صبح امروز پنجشنبه به شهادت رسید.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی شهید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی شهید سید ابراهیم رییسی شهید دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد

به گزارش خبرنگار مهر، در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس توسط همرزمانش در تیپ ۷۱ پادگان ابوذر سرپل ذهاب تفحص شد.

مرزداران تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه نزاجا مستقر در نوار مرزی غرب کشور در حین گشت زنی و اجرای کمین در پایگاه‌های مرزی، پیکر مطهر این شهید را پیدا کرده‌اند.

گفتنی است، پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس از رزمندگان قرارگاه لشکر ۲۱ حمزه نیروی زمینی ارتش بعد از ادای احترامات نظامی جهت شناسایی تحویل ستاد تفحص داده می‌شود.

کد خبر 6063213

دیگر خبرها

  • پیام سخنگوی وزارت خارجه خطاب به شهید مدافع حرم
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • مقام معظم رهبری: امروز رسانه‌ موثرتر از موشک و پهپاد دشمن را عقب می راند