Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم از توزیع ۴۵۰۰ پک بهداشتی و پک غذایی بین خانواده های کم بضاعت در رباط کریم خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، روح الله قنبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم در جلسه قرارگاه زیست محیطی رباط کریم طی سخنانی گفت: مقاومت بسیج ناحیه امام حسن مجتبی (ع) رباط کریم بعد از شروع بحران کرونا و با توجه به نیاز منطقه اقدام به تولید ماسک کرد که تا به امروز نزدیک به ۲۰۰ هزار ماسک را با استفاده از ظرفیت خوب و عظیم بسیج در شهرستان تولید و در اختیار شهروندان قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه این جلسه ابراز داشت: علاوه بر فعالیت شبانه روزی بسیجیان و پاسداران شهرستان در ضدعفونی کردن و گند زدایی مناطق مختلف شهرستان، ۹ گروه جهادی در چند مرحله در بحث ضدعفونی و گند زدایی کردن خیابان‌ها و معابر در سطح شهرستان فعالیت داشتند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم در خصوص توزیع اقلام بهداشتی و غذایی در بین خانواده‌های مستضعف و کم برخوردار این چنین گفت: ۴۵۰۰ پک بهداشتی و پک غذایی توسط سپاه امام حسن مجتبی (ع) تهیه و در بین خانواده‌هایی کم برخوردار و مستضعف توزیع شد و به امید خدا از تاریخ ۲۰ تا ۲۵ فرودین ماه در حجمی بسیار بالا و گستره اقلام بهداشتی و غذایی تهیه شده است که در بین خانواده‌ها کم برخوردار شهرستان توزیع خواهد شد.

 

قنبری اظهار کرد: از امروز دو ایستگاه سلامت توسط سپاه شهرستان در ابتدای خیابان مصلی و میدان آزادگان دایر خواهد شد و به شهروندان ارائه خدمت خواهد نمود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم در خاتمه تاکید کرد: امروز سپاه و بسیج تمام قد در خدمت مردم است و به فضل الهی با همکاری خوبی که مردم شریف و آگاه از خود نشان دادند این ویروس نحس را شکست خواهیم داد و در بحث مقابله و مبارزه با ویروس کرونا همت خوبی شکل گرفته و ۲۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است که بالغ بر دو میلیارد تومان به بیمارستان رباط کریم تزریق شده تا علاوه بر تهیه مایحتاج بهداشتی نسبت به راه اندازی و تجهیز نقاهتگاه اقدامات لازم را انجام دهند.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه ناحیه رباط کریم پک غذایی شهرستان رباط کریم بین خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد

امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین کلنگ فاز اول طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه کلاله با حضور جمعی از مسئولان به زمین زده شد.

فرهاد شیبک فرماندار کلاله در این مراسم گفت: این شهرستان دارای ظرفیت فراوانی بویژه در بخش کشاورزی و دامپروری است، اما کمبود بستر لازم، در ناحیه صنعتی مانع جلب و جذب سرمایه گذار برای فعالیت تولیدی در شهرستان شده است.

فرماندار کلاله افزود: با پیگیری‌های نماینده مردم حوزه شرق استان در سطح ملی و تلاش‌های انجام شده در مجموعه فرمانداری و مدیران استان خوشبختانه امکان خرید ۱۸ هکتار از زمین‌های اطراف ناحیه صنعتی روستای دهنه کلاله فراهم شد.

شیبک اشتغال جوانان را از مهمترین مسائل پیش روی شهرستان دانست و افزود: برای اجرای طرح توسعه ناحیه صنعتی، مبلغ ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، از محل اعتبارات تملک دارایی به این طرح اختصاص دادیم که نزدیک به ۱۱ میلیارد تومان آن تاکنون تخصیص پیدا کرد.

فاز اول طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه کلاله با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۶۲۱ میلیون تومان در زمینی به مساحت حدود ۱۳ هکتار کلنگ زنی و اجرایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین
  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد