Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمانیان گفت: با ثبت سه فرد مبتلا به «کرونا» در جهرم شمار مبتلایان به این بیماری به عدد ۷۴ رسید.

«محمد رحمانیان» به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، گفت: امروز پنج شنبه چهاردهم فروردین، نتیجه ۲۴ نمونه ارسالی دیگر را دریافت کردیم که در پی آن سه بیمار جدید مبتلا به کرونا در جهرم شناسایی و تعداد کل موارد ثبت شده در جهرم به ۷۴ مورد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه هر سه بیمار جهرمی هستند، افزود: در شمار بیماران یک خانم ۳۷ ساله و یک زوج سالمند ۶۸ و ۷۹ ساله که به احتمال زیاد ویروس در دورهمی های خانوادگی به آنها رسیده است، به چشم می خورد.

 

وی با اشاره به سالمند بودن سه نفر از بیماران جدید در ۲ روز گدشته گفت: یکی از گروه های پر خطر که نیاز است مراقبت ویژه ای از آنها به عمل آوریم، سالمندان هستند؛ بخصوص در میهمانی ها و دورهمی های خانوادگی باید مراقبت کنیم که ویروس به این عزیزان منتقل نشود.

 

رحمانیان ادامه داد: خوشبختانه حال عمومی هر سه بیمار امروز و بیمار سالمند روز قبل خوب است و در حال طی کردن دوره درمان هستند؛ اما توجه بیشتر به هشدارها در مراودات خانوادگی احساس می شود؛ همچنان از شهروندان محترم می خواهیم از شرکت در تجمعات و دورهمی ها خودداری کنند.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با آفت سِن گندم در مزارع جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، کارشناس باغبانی جهاد کشاورزی شهرستان جهرم گفت: بیش از ۸۰۰ هکتار از زمین‌های این شهرستان پایش شده است که اگر کشاورزان به موقع پایش نکنند با خسارت ۳۰ تا ۴۰ درصدی آفت سِن گندم روبرو می‌شوند.

سِن گندم حشره‌ای گیاهخوار  است که به صورت گروهی به مزارع گندم و جو حمله می‌کند و با تغذیه از این محصولات در مراحل رویشی، موجب کاهش عملکرد می‌شود.
 جهرمی افزود: بیش از سه هزار هکتار از زمین‌های شهرستان جهرم به کشت گندم اختصاص یافته که از ارقام کشت شده آن می‌توان به سیروان، خلیل و ترابی اشاره کرد.

کارشناس باغبانی جهاد کشاورزی شهرستان جهرم اعلام کرد: مهمترین زمان مقابله با این آفت، اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • سوخت تخصیصی بخش کشاورزی جهرم رصد می‌شود
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • مبارزه با آفت سِن گندم در مزارع جهرم
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم