Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@01:47:58 GMT

تکلیف بازی تیم ملی با هنگ‌کنگ و کامبوج مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۳۱۳۲

تکلیف بازی تیم ملی با هنگ‌کنگ و کامبوج مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از تعویق بازی‌های ورزشی در جهان اینک نهادهای ورزشی با توجه به وضعیت بیماری کرونا زمان‌های جدیدی برای بازی‌ها تعیین کرده‌اند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا  پیش‌تر،  مسابقات لیگ قهرمانان، برگزاری بازی های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا را به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق انداخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق جدول قبلی تیم ملی فوتبال ایران قرار بود هفتم و دوازدهم فروردین ماه امسال در دیدارهای برگشت به مصاف هنگ کنگ و کامبوج برود که این مسابقه همانند تمام دیدارهای قاره، لغو شد.

در حال حاضر برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در دستور کار قرار دارد و احتمالاً این بازی ها در ماه آگوست انجام می شود.

اما مهر امروز به نقل از روزنامه «الشرق» قطر اعلام کرد که AFC در حال ارزیابی تاریخ های جایگزین برای مسابقات معوقه ملی در ماه مارس (فروردین) است.

طبق ادعای این روزنامه، کنفدراسیون فوتبال آسیا دو پیشنهاد را برای برگزاری این مسابقات مطرح کرده و قرار است این بازی ها روزهای هشتم و شانزدهم اکتبر (۱۷ و ۲۵ مهرماه) برگزار شود.

الشرق در ادامه خبر خود نوشت: «انتظار می رود کنفدراسیون آسیا این دو پیشنهاد را به فدراسیون های محلی ارائه بدهد تا دیدگاه و نظرات آنها را بداند اما در نهایت بازهم همه چیز به شرایط کشورها و ویروس کرونا بستگی دارد.»

تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که حکم انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا را هم دارد بعد از عراق و بحرین با ۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

کد خبر 497169 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی انتخابی جام تیم ملی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • داور بازی سپاهان و ذوب آهن مشخص شد
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • تاریخ معرفی باشگاه های دارای مجوز حرفه ای مشخص شد
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد