Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@07:29:54 GMT

اجرای طرح شهروند مسئول برای مقابله با کرونا +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۳۲۳۱

اجرای طرح شهروند مسئول برای مقابله با کرونا +فیلم

‍‍‍‍‍‍

وزیر بهداشت از اجرای طرح مشترک ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و قوه قضائیه با عنوان شهروند مسؤول خبر داد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر بهداشت کرونا ویروس کرونا کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله رشیدی پور صبح دوشنبه در جلسه قرارگاه پایداری خانواده و زیست عفیفانه کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران "وعده صادق" را تبریک می‌گوئیم و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب فرمودند اسرائیل باید تنبیه شود امروز شاهد این امر مهم به دست جوانان سپاهی کشورمان بودیم.

وی افزود: عملیات وعده صادق موجب شد جمهوری اسلامی بیش از گذشته پله‌های پیشرفت و ترقی را طی کند و به بالندگی خود برسد و این مهم نشان داد که ایران اسلامی می‌تواند در هر جایی که دشمن قصد تعرض به این کشور را داشته باشد با او مقابله می‌کند.

رشیدی پور تاکید کرد: امیدواریم روزی این غده سرطانی از بین برود و ملت‌های مسلمان و از جمله فلسطین رهایی یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در ادامه به اهمیت تشکیل این قرارگاه اشاره کرد و بیان داشت: قرارگاه پایداری خانواده و زیست عفیفانه از اهمیت زیادی برخوردار است و تا زمانی که یک خانواده استحکام نداشته باشد و از سبک زندگی پیروی نکند نمی‌تواند با آسیب‌های مختلف اجتماعی مقابله کند.

رشیدی پور گفت: بسیاری از آسیب‌ها و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد به دلیل عدم استحکام بنیان خانواده است و باید برنامه‌های مهمی در راستای تحکیم بنیان خانواده ارائه کررد.

وی در ادامه به اجرای طرح مقابله با بد حجابی اشاره کرد و ابراز داشت: اجرای طرح مقابله با بی حجابی اهمیت بسیار زیادی دارد و باید دید که چرا این بی حجابی‌ها باید در استان کردستان رواج پیدا کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: امروزه شاهد کاهش فرزند آوری در جامعه هستیم و حتی خانواده‌هایی که از رفاه خوبی هم برخوردار هستند نسبت به این موضوع واکنش دارند و رویه تک فرزندی را پیش گرفته‌اند.

وی ادامه داد: هرجا که سنت‌ها رعایت شود ما شاهد هستیم بسیاری از مسائل و آسیب‌ها کمتر است بنابراین باید در راستای حفظ سنت‌ها تلاش کنیم.

رشیدی پور افزود: باید در این قرارگاه برنامه داشته باشیم و دستگاه‌ها برنامه‌های خود را در حوزه زیست عفیفانه ارائه کنند تا از این طریق بتوانیم به اجرای این امر مهم کمک کنیم و به صورت ریشه‌ای به رفع آسیب‌های اجتماعی کمک کنیم.

کد خبر 6085345

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۱۰ ویژه‌برنامه در استان مرکزی
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • پلیس در «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی‌حجابی و بدپوششی
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی حجابی و بدپوششی
  • معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است