Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله علی عسگریان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی در سه روز آینده، اظهار کرد: افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و بارش‌های رگباری بهاری خفیف در بسیاری از مناطق استان اصفهان پیش بینی می‌شود.

او با اشاره به بارندگی‌های پراکنده ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، افزود: بیشترین بارش‌ها از فریدونشهر با میانگین ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ میلی متر، برزک با میانگین چهار میلی متر، داران با میانگین ۳.۱ میلی متر، بویین میاندشت با میانگین ۲.۴ میلی متر و چادگان با میانگین دو میلی متر گزارش شده است.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا سه درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد، ادامه داد: چوپانان با دمای ۲۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای سه درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

علی عسگریان اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۱ درجه سانتی گراد و کمینه دما صبح فردا به هشت درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا هواشناسی درجه سانتی گراد استان اصفهان میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در آذربایجان غربی ۱۴ درصد افزایش یافت

اسماعیل سیمایی مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه میانگین بارش در زمستان پارسال ۱۳۷.۱ میلی‌متر بود، گفت: میانگین بارش استان در مدت مشابه پارسال ۹۷.۴ میلی‌متر بود که نشان از افزایش ۴۰ درصدی بارش‌ها را دارد.

وی با اشاره به اینکه میانگین بارش‌ها در زمستان نسبت به نرمال بلندمدت که ۱۰۱.۵ میلی‌متر بوده و حدود ۲۷ درصد افزایش داشته است، افزود: بیشترین مقدار بارش در فصل زمستان پارسال مربوط به سردشت با ۴۶۲.۴ میلی‌متر و کمترین مقدار مربوط به چایپاره با ۶۱.۹ میلی‌متر است.

سیمایی با اشاره به اینکه میانگین دمای استان در زمستان گذشته ۲.۵ درجه سلسیوس بود، اضافه کرد: این مقدار نسبت به مدت زمان سال قبل از آن که ۱.۱ درجه سلسیوس بود، ۱.۴ درجه سلسیوس افزایش و نسبت به نرمال که منفی ۰.۳ درجه سلسیوس است، ۲.۸ درجه افزایش نشان می‌دهد.

مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌غربی در خصوص وضعیت بارش‌های استان در بهار امسال هم در ادامه گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌بینی مرکز ملی خشکسالی کشور، بارش‌های استان در بهار امسال در محدوده نرمال و میانگین دما یک تا دو درجه سلسیوس بیشتر از نرمال باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • بارش‌ها در آذربایجان غربی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش‌های رگباری در ارتفاعات کرمان