Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان ارائه درخواست میزبانی از مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ تمدید شد. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش رسانه‌های عربی، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرد ضرب‌الاجل برای ارائه مدارک لازم به این کنفدراسیون برای درخواست میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا 2027 را به دلیل شیوع ویروس کرونا تمدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، AFC به کشورهایی که خواهان میزبانی از مسابقات جام ملت‌های 2027 هستند، این فرصت را داد تا تاریخ 30 ژوئن (10 تیر) مدارک خود را تسلیم این کنفدراسیون کنند، این در حالی است که پیش از این تاریخ 31 مارس (12 فروردین) آخرین ضرب‌الاجل برای ارائه مدارک لازم برای میزبانی از این رقابت‌ها بود.

پایان نظرسنجی AFC درباره اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان با برتری سیدجلال حسینی

در حال حاضر عربستان تنها کشوری است که برای میزبانی از جام ملت‌های آسیا 2027 کاندیدا شده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط AFC جام ملت‌های آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های آسیا جام ملت های آسیا جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدرضا رضایی روز دوشنبه در جلسه کمیته رصد نارضایتی که با موضوع شکایات مردمی در حوزه سدمعبر برگزار شد، گفت: شهرداری موظف است طی یک هفته نسبت به رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند و هیچ عذر و بهانه ای در این امر به ویژه خیابان شریعتی پذیرفته نیست.

وی اضافه کرد: همه روزه شاهد شکایات متعدد و به حق مردم از سد معبر در هسته مرکزی شهر هستیم و بارها به متخلفان این حوزه تذکر داده شده است.

فرماندار میاندوآب تاکید کرد: با توجه به اینکه اطلاع رسانی کامل به صورت مستمر در رابطه با این تخلف انجام شده و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شده است، در اسرع وقت نسبت به جمع آوری افراد متخلف اقدام شود.

رضایی با بیان اینکه مغازه داران و کسبه با ایجاد سدمعبر در پیاده روها باعث اختلال در رفت و آمد شهروندان می شوند، یادآور شد: در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، کسبه، دستفروشان و حتی کم کاری از سوی مأموران سدمعبر برخورد قانونی انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری محمد خاتمی
  • ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر