Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@23:34:09 GMT

یک قابلیت جدید به واتس‌اپ اضافه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۳۳۷۰

یک قابلیت جدید به واتس‌اپ اضافه می‌شود

امکان استفاده همزمان از یک حساب کاربری در چند دستگاه مختلف به پلت‌فرم پیام‌رسان واتس‌اپ اضافه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس پستی که در وبسایت WABetainfo  منتشر شده است، به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ در حال کار بر روی قابلیت‌های مختلف جدیدی هستند که یکی از آنها امکان بهره‌مندی و استفاده همزمان کاربران از یک حساب کاربری در چند دستگاه مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر زمانی که کاربر یک حساب کاربری را بر روی دو دستگاه مختلف فعال کند شرکت واتساپ با ارسال پیامی وی را از این موضوع آگاه می‌کند اما حالا به نظر می رسد که قابلیت و امکان جدیدی که قرار است به پلت‌فرم این پیام رسان محبوب اضافه شود که برای خیل عظیمی از کاربران کاربرد بسیاری خواهد داشت، چرا که آنها با توجه به نیاز کار و فعالیت‌های شخصی یا شغلی خود نیاز دارند که به صورت همزمان از چند دستگاه مختلف با پیام رسان واتساپ کار کنند.

‌با اینکه هنوز زمان دقیق انتشار و ارائه این قابلیت به صورت به روز رسانی مشخص و معلوم نشده اما برخی از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که این قابلیت هم اکنون در حال توسعه است و احتمالاً به زودی طی ماه های آینده به پلتفرم واتساپ در قالب یک نسخه آپدیت و به روز رسانی جدید اضافه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واتس اپ دستگاه مختلف پیام رسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آداب و رسوم ماه رمضان استان‌ها در رادیو پیام

به گزارش خبرگزاری مهر، آرمان ستوده، مدیر طرح و تولید رادیو پیام با اشاره به ویژه‌برنامه‌های سحر و افطار این شبکه گفت: رادیو پیام برای ماه مبارک رمضان اجراهای متنوع و جذاب برای شنوندگان دارد. برنامه «پیام سحر» به تهیه‌کنندگی مجید امجدی فرد به مدت ۴۰ دقیقه، به همراه لحظات عرفانی و پخش دعاهای سحر و کلام بزرگان، ارایه می‌شود.

وی افزود: برنامه «جرعه از ماه» نیز به همت تهیه‌کننده‌های مختلف و به مدت ۳۰ دقیقه روی آنتن رادیو پیام می‌رود. این برنامه با محتوای ترویج افطاری ساده و موضوعات آماده‌کردن مردم برای لحظات عرفانی افطار، شنوندگان را به گذراندن لحظاتی دلنشین و معنوی در این ماه پر برکت دعوت می‌کند. رادیو پیام برای آشنایی با آداب و رسوم ماه مبارک رمضان در شهرهای مختلف، ویژه برنامه «آیین حضور» را به تهیه کنندگی مجید امجدی فرد تقدیم مخاطبان می کند. از دیگر برنامه های این شبکه می توان به ویژه برنامه «رمضان در جهان» اشاره کرد که به تهیه کنندگی سمیه رنجکش با موضوع آداب و رسوم ماه مبارک رمضان در کشورهای مختلف است که روزی سه بار پخش از رادیو پیام می شود.

ستوده با اشاره به پخش برنامه پیام طبیعت در ایام نوروز، گفت: مخاطبان می‌توانند ویژه‌برنامه‌های رادیو پیام در ایام نوروز را با ویژه برنامه «پیام طبیعت» به تهیه‌کنندگی سمیه رنجکش، با موضوع اطلاع‌رسانی و آگهی بخشی در خصوص حفاظت از محیط زیست بشنوند. این برنامه چهار بار در روز پخش می‌شود.

کد خبر 6062750 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • مسکو: تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • دستگاه‌های خدمات رسان پای کار در تعطیلات نوروزی
  • تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • وزیر کشور از ایستگاه های خدمات سفر ری بازدید کرد
  • اختلال در عملکرد پیام رسان بله برطرف شد
  • نشست همگرایی دستگاه‌های خدمات رسان در روستای آبدهگاه باشت
  • پای کار بودن دستگاه‌های خدمات رسان سیستان وبلوچستان تا پایان نوروز
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • ترویج افطاری ساده در رادیو پیام
  • معرفی آداب و رسوم ماه رمضان استان‌ها در رادیو پیام