Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد که ایران تمامی فعالیت‌های آمریکا را در منطقه به صورت کامل و لحظه به لحظه زیر نظر دارد.

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمد باقری امروز (پنجشنبه ۱۴ فروردین) در حاشیه نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) نیروهای مسلح، درباره تحرکات اخیر نیروهای آمریکایی در منطقه اظهار کرد: در روزهای اخیر فعالیت های نظامی آمریکا در فضای عراق و خلیج فارس قدری توسعه نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فضای روانی و رسانه ای هم به شکل انبوهی در حال خبرپراکنی هستند نسبت به این‌که علیه مجموعه‌های مقاومت در عراق و حشدالشعبی نیاتی را دارند. ما این فعالیت ها را کاملا زیر نظر داریم و در مجموعه های جمع آوری اطلاعاتی ما تمامی این فعالیت ها ثبت می شود و به لحظه ما آن را دنبال می کنیم و مجموعه های دفاعی کشور ما همگی با هوشیاری از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور در حال دفاع هستند.

وی افزود: اتفاقاتی که ظرف هفته های اخیر علیه پایگاه های آمریکایی در عراق افتاده عکس العمل طبیعی مردم عراق و نیروهای مقاومت در برابر اقدام شیطانی آنها در ترور شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس فرمانده نیروهای مقاومتی عراق است و هیچ ارتباطی به کشور ما ندارد و آمریکایی بعضا این موضوع را به ما نسبت می دهند که اینها فرافکنی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین تاکید کرد: آمریکایی ها خودشان به خوبی مطلع هستند که مردم منطقه و از جمله مردم عزیز عراق با حضور نظامی آنها در این کشورها مخالف هستند و این عکس العمل طبیعی آنها است و ما صحنه ها را زیر نگاه و رصد خود داریم و در دفاع از کشورمان ایستادگی می کنیم. طبیعی است که مانند همیشه به این موضوع تاکید می کنیم که اگر چنانچه کوچکترین چشمداشت یا اقدام یا نظر سویی نسبت به امنیت کشور ما داشته باشند با شدیدترین عکس العمل ها مواجه خواهند شد اما جمهوری اسلامی هیچگونه دخالتی در این صحنه ها ندارد و هیچ قصدی هم نسبت به تعرض به نیروهای بیگانه ندارد.

نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) نیروهای مسلح امروز (۱۴ فروردین) با هدف ارزیابی اقدامات قرارگاه‌های نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج در کمک به ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا و وزارت بهداشت، با حضور سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سرتیپ پاسدار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، همچنین روسای کمیته‌های این قرارگاه برگزار شد.

در این نشست که در محل فرماندهی قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) برگزار شد، رئیس ستادکل نیروهای مسلح در ارتباط تصویری زنده با فرمانده نزاجا، معاون هماهنگ کننده نزسا و همچنین رئیس بسیج جامعه پزشکی در جریان آخرین فعالیت‌های قرارگاه‌های پدافند زیستی نیروهای مسلح در مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح کشور قرار گرفت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) نیروهای مسلح از ارزیابی سلامت ۷۰ میلیون ایرانی در طرح بسیج ملی غربالگری خبر داد.

سرلشکر باقری در این نشست اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری‌اسلامی از ابتدای شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های مقابله‌ای خود را در حوزه پدافند زیستی آغاز کردند و به مرور این فعالیت‌ها را توسعه دادند و امروز نیز با تمام توان و در هماهنگی کامل با سیستم بهداشت و درمان کشور در مقابله با کنترل این ویروس در میدان حضور دارند.

وی افزود: امروز قرارگاه‌های متعددی از نیروهای زمینی ارتش و سپاه در کنار مجموعه‌های بیمارستانی ثابت و سیار ما در نیروهای مسلح در حال ارائه خدمات به مردم هستند. بیش ۱۱۰۰ بیمار کرونایی در این بیمارستان‌ها بستری هستند و تحت درمان قرار دارند، همچنین نیروهای مسلح از ظرفیت ۳ هزار تخت دیگر برای پذیرش بیماران برخوردارند.

باقری در ادامه گفت: خدا را شاکریم در روزهای اخیر با کاهش ورودی افراد به بیمارستان‌ها مواجه بودیم و از طرفی بیماران بهبود یافته و ترخیص شده در سطح مجموعه‌های در مانی نیروهای مسلح رشد خوبی داشته است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با بیان اینکه امروز در حوزه غربالگری و شناسایی وضع سلامت جامعه با مشارکت وزارت بهداشت و درمان و بسیج طرح بسیج ملی غربالگری با سرعت ادامه دارد، گفت: بسیج جامعه پزشکی با سازماندهی بیش از ۸۰۰ هزار بسیجی و بکارگیری ۵۰۰ نفر از آنان در کنار دیگر دستگاه‌ها توانسته اند تا امروز وضعیت سلامت بیش از ۷۰ میلیون ایرانی را مورد ارزیابی قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح فعالیت های آمریکا در عراق رئیس ستاد کل نیروهای مسلح قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا نیروهای مسلح فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی دقیق احتمالات و سناریوها در سطح عملیاتی

به گزارش خبرگزاری مهر، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در آیین رونمایی از طرح جامع دانشگاه عالی دفاع ملی که با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، با تاکید بر اینکه در شرایط حساس کنونی منطقه، دانشگاه عالی دفاع ملی باید شرایط آینده کشور و منطقه را مورد بررسی قرار دهد، گفت: وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی‌جویانه و تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است.
سرلشکر باقری پیروزی‌های رزمندگان اسلام را در عملیات وعده صادق که پاسخ محکمی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی انجام گرفت تبریک گفت و تصریح کرد: این پاسخ با نشان دادن اراده ملی علیه رژیم رقم خورد و تاثیرات راهبردی را به حمدالله در سطح منطقه و جهان داشت.

سرلشکر محمد باقری افزود: نیروهای مسلح، احتمالات و سناریوها را در سطح عملیاتی مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار می‌دهند و دانشگاه عالی دفاع ملی باید در سطح راهبردی این موضوعات را مورد توجه خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه عالی دفاع ملی به عنوان عالی‌ترین دانشگاه نیروهای مسلح که مسئولیت تربیت فرماندهان و مدیران عالی نیروهای مسلح و همچنین مدیران عالی کشوری را در مباحث راهبردی بر عهده دارد، در مسیر رشد و ارتقاء قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: دانشگاه عالی دفاع ملی در تربیت فرماندهان، مقامات و سایر نیروها و همچنین در نظریه‌پردازی و کرسی‌ها باید بالاترین سطح مورد نظر و توجه قرار دهد و باید دائماً در جهت کیفی‌سازی و عمق بیشتر مطالب و کارهای پژوهشی کار کنیم و به پیش برویم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه طرح جامع دانشگاه دفاع ملی جزو اسناد اساسی و مادر برای دانشگاه محسوب می‌شود و عالی‌ترین طرحی است که در دانشگاه باید مورد اجرا قرار بگیرد، گفت: این طرح طی بیش از یک سال کار تهیه و محضر مقام معظم رهبری تقدیم شد و توسط ایشان مطالعه و مورد نقد قرار گرفت و اصلاحاتی در آن ابلاغ فرمودند و نهایتاً به تصویب معظم له رسید که امروز از این طرح رونمایی شد.

سرلشکر باقری در پایان تصریح کرد: همه ما باید بر اجرای دقیق طرح جامع دانشگاه تلاش کنیم و قطعاً این طرح موجب ارتقاء هرچه بیشتر دانشگاه خواهد شد.

کد خبر 6086265 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • همه سناریوهای احتمالی را در سطح عملیاتی بررسی می‌کنیم
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • رئیس ستادکل نیروهای مسلح: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقاً بررسی می‌کنیم
  • نیروهای مسلح سناریوها رادرسطح عملیاتی موردبررسی دقیق قرار می‌دهند
  • بررسی دقیق احتمالات و سناریوها در سطح عملیاتی