Web Analytics Made Easy - Statcounter

شینا انصاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با شیوع  ویروس کرونا، انجمن ها و سازمان های مردم نهاد در محله های مختلف شهر حضور یافته و مسایل زیست محیطی  و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا را آموزش می دهند.

وی افزود: ۳۵۳ محله در تهران وجود دارد که آموزش هایی از جمله نحوه شستشوی دست ها، حضور پیدا نکردن در اماکن عمومی، استفاده از ماسک و دستکش و سایر موراد  در آن به صورت جدی ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری با اشاره به اینکه اداره کل محیط زیست شهرداری تهران در زیر مجموعه ستاد مقابله با کرونا فعالیت می کند گفت: این نهاد در کنار برنامه های مختلف ضدعفونی معابر، مترو، اتوبوس ها و توزیع اقلام بهداشتی فعال است.

مدیرکل محیط زیست شهرداری تهران از مردم خواست هنگام رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا حفاظت از منابع آبی و زیستی را نیز فراموش نکنند و منابع را بهینه مصرف کنند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۴۷ هزار و ۵۹۳ نفر به طور قطعی در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳۰۳۶ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۵ هزار و ۴۷۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اتوبوس پایتخت زیست محیطی ماسک ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین پاک فرصتی برای افزایش آگاهی درباره مسائل زیست‌محیطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  نورانیان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: روز جهانی زمین پاک هر ساله در ۲۲ آوریل در تمام دنیا برگزار و به همه مردم روی زمین یادآوری می‌شود که نباید سیاره خود “زمین” را فراموش کنند و به فکر حفظ آن باشند، از این رو به مناسبت گرامیداشت این روز مراسمی با حضور مسئولین، اصحاب رسانه، هنرمندان و تشکل‌های محیط زیستی در پناهگاه حیات وحش شیرکوه برگزار شد.

 

وی افزود: روز زمین پاک را باید یک جنبش محیط زیستی تلقی کرد تا همگان از اهمیت زمین و مزایای بی بدیل آن و گام‌هایی که می‌توانند برای حفظ آن بردارند آگاه شوند. 


نورانیان  گفت: زمین پاک، فرصتی برای افزایش آگاهی و آموزش شهروندان درباره مسائل زیست‌محیطی و ترویج فرهنگ پاسداری از زمین و طبیعت خداست تا بتوانیم برای حل بحران تغییرات آب و هوایی، آلودگی پلاستیکی و حفظ گونه‌های گیاهی و جانوری مشارکت کنیم. 


در ادامه مراسم پاکسازی از منطقه حفاظت شده شیرکوه انجام شد و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد ضمن قدردانی از حاضرین برای شرکت مراسم گرامیداشت روز زمین گفت: پاک نگه داشتن محیط و ترویج این فرهنگ با هدف زندگی در محیط‌های عاری از زباله و آلودگی جز با مشارکت و حضور اقشار مختلف مردم امکان پذیر نمی‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • اهمیت ویژه آموزش حفظ محیط زیست به کودکان
  • جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در بوستان ملت رودسر
  • ورود دادستان قائم شهر برای حل معضل زیست محیطی (شیرآبه زباله)
  • تأثیرات زیست‌محیطی سطل زباله چوبی
  • زمین پاک فرصتی برای افزایش آگاهی درباره مسائل زیست‌محیطی
  • روز زمین پاک، نمادی برای حفاظت از محیط زیست
  • مقابله با فجایع طبیعی زیست محیطی مستلزم همکاری‌های مشترک است
  • کنعانی: مقابله با فجایع طبیعی زیست محیطی مستلزم همکاری‌های مشترک بین‌المللی است