Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پیامی از مردم فهیم شهرستان گچساران برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و “پویش ماندن در خانه” در روز طبیعت قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،در پیامی از مردم فهیم و قدرشناس شهرستان گچساران بابت تحقق و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و نیز پویش “در خانه می مانیم” در نوروز امسال بویژه روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه قدردانی و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است:مردم فهیم شهرستان گچساران بار دیگر ضمن انجام وظیفه بزرگ خود در راستای رعایت مسئولیت اجتماعی ،در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و نیز پویش “در خانه می مانیم” در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه جاری برگ زرین دیگری را در صفحه پرافتخار خود ثبت کردند.

وی ادامه داد: اینجانب با کمال مسرت از این اقدام نتیجه بخش مردم عزیز و بزرگوار این شهرستان به جهت همراهی بسیار خوبشان در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین(روز طبیعت) برای مقابله با کرونا ویروس و قطع زنجیره انتقال این ویروس خطرناک، قدردانی کرده و امیدواریم این همراهی و همکاری شهروندان گرامی تا پایان شکست قطعی این ویروس ادامه یابد.

نورایی نسب افزود: جا دارد از جهادگران بسیجی، مدافعان سلامت و تمام افرادی که در خط مقدم مقابله با کرونا ویروس(کووید۱۹)هستند و از مدتها قبل خود را وقف جهاد و مبارزه با این بیماری کرده‌اند تشکر کنم و مجددا قدردانی خود را از همه عوامل تلاشگر نیروی انتظامی،سپاه، بسیج،شرکت نفت ،شهرداری‌ ،حوزه بهداشت و درمان و نیز دیگر دستگاه‌های مسئول اعلام می‌نمایم.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران فرمانده سپاه نورايي قدرداني طبيعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل طبیعت هم‌رنگ پرچم ایران می‌شود

بزرگترین پل غیرخودرویی کشور همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی به رنگ پرچم ایران در می‌آید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم،  بنا بر اعلام روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، رنگ پل طبیعت تغییر خواهد کرد.

برهمین اساس همزمان با 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی پل طبیعت به رنگ پرچم کشورمان درمی‌آید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده
  • تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه
  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • قدردانی صداوسیمای فارس از فرمانده سپاه فجر فارس
  • قدردانی فراجا از همکاری مردم در اجرای طرح نور
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • پل طبیعت هم‌رنگ پرچم ایران می‌شود
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب