Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام گفت:مبادی ورودی و خروجی استان ایلام برای تردد خودروهای عبوری به‌شدت کنترل می‌شود و هیچ مسافری حق تردد غیرضروری بین‌شهری را ندارد و مسافران نوروزی باقیمانده در استان هم هرچه سریع‌تر استان ایلام را به مقصد استان‌های مبدأ خود ترک کنند. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز در حاشیه ارتباط ویدئوکنفرانسی با رئیس‌جمهور اظهار داشت: هرچند دیروز سیزده‌بدر و مقارن با حضور مردم در طبیعت و پاسداشت این سنت قدیمی بود اما با توجه به شیوع بیماری کرونا و هشدارهای مکرر مسئولان مبنی بر عدم خروج از منزل، مردم در این روز نهایت همکاری را با مسئولان داشتند و برای حفظ سلامت خود و سایر اقشار جامعه از خانه‌های خود خارج نشدند و به علت وجود کرونا سیزده‌بدر متفاوتی را تجربه کردند و بابت این همراهی از مردم عزیز و فهیم صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین آمار کرونا در کشور|16711 بهبود یافته و 3160 جان‌‌باختهکارشناس اروپایی: کرونا می‌تواند به خروج ایتالیا از اتحادیه اروپا بیانجامدآخرین اخبار کرونا در آذربایجان‌شرقی|‌کاهش 90 درصدی تردد در روز طبیعت/دوخت بیش از 80 هزار ماسک توسط هنرمندان صنایع دستی وی افزود: انتظار می‌رود مردم متعهد استان ایلام همچنان تا فروکش کردن موج کرونا در استان به قانون فاصله‌گذاری اجتماعی پایبند باشند و کماکان فقط در حد ضرورت و نیاز از منازل خود خارج شوند تا زنجیره انتقال این ویروس کاهش و سیر نزولی یابد.

استاندار ایلام بابیان اینکه میزان ابتلای بیماری کرونا به 2 درصد کاهش‌یافته است، یادآور شد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا فعالیت مدارس، مهدهای کودک، مراکز آموزشی، صنوف مختلف تا 20 فروردین‌ماه تعطیل است وادارات نیز با یک‌سوم حضور نیروهای خود فعالیت می‌کنند.

وی در مورد سامانه غربالگری سلامت هم گفت: با توجه به تبلیغات و فراخوان‌های گسترده تاکنون افزون بر 85 درصد مردم استان ایلام در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و مورد پایش سلامت کارشناسان مراکز درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قرارگرفته‌اند و انتظار می‌رود سایر افراد جامعه که به هر علت در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند تحت پوشش آن قرار بگیرند.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: سامانه الکترونیکی به آدرس www.tashahr.ir هم برای خرید محصولات بهداشتی و پیشگیری از چندی قبل طراحی‌شده است که مردم با ثبت‌نام در این سامانه اقلام بهداشتی موردنیاز خود را باقیمت مصوب تمام‌شده در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

استاندار ایلام با تأکید بر این مهم که همچنان نیازمند همکاری جدی مردم برای در خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا هستیم، افزود: اگر همراهی مردم به همین شکل ادامه یابد ان‌شاءالله به‌زودی از شر این ویروس منحوس خلاص می‌شویم.

وی تأکید کرد: هم‌اکنون همه مبادی ورودی و خروجی استان ایلام برای تردد خودروهای عبوری به‌شدت کنترل می‌شود و هیچ مسافری حق تردد غیرضروری بین‌شهری را ندارد و مسافران نوروزی باقیمانده در استان هم هرچه سریع‌تر استان ایلام را به مقصد استان‌های مبدأ خود ترک کنند.انتهای پیام/861/ی R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند + فیلم

صد‌ها نفر از مردم آمریکا در اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و حمایت از مردم فلسطین در غزه، ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • تردد پاک به معنای واقعی با موتورهای هیدورژنی پرقدرت
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند + فیلم
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان‌های خاتم و مروست
  • عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد