Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه «آوازی نو»، فرزاد فرخ خواننده موسیقی پاپ کشورمان طی روزهای نهم، یازدهم و سیزدهم فروردین ماه تازه ترین کنسرت های آنلاین خود را برای مخاطبان خود برگزار کرد. این در حالی است که طبق گفته موسسه برگزار کننده، ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مخاطب از این کنسرت ها درفضای مجازی دیدن کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این کنسرت‌ها به همت موسسه فرهنگی هنری آوازی نو برگزار شد که روحیه دادن به مردم و کادر درمانی در روزهای مبارزه با کرونا از مهم ترین اهداف آن عنوان شده است.

فرزاد فرخ درباره برگزاری این کنسرت‌ها گفت: من و گروهم در این روزهایی که براثر شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری کنسرت وجود ندارد، ترجیح دادیم تا در کنار مردم باشیم و با آنچه در توان داریم برای مردمی که در خانه خودشان را قرنطینه کرده‌اند، بخوانیم و بنوازیم. این اجراها هدف دیگری هم داشت و آن هم قدردانی از کادر درمانیِ کشورمان است که جانانه و با از خودگذشتگی مشغول مبارزه با ویروس کرونا هستند.

کنسرت‌های آنلاینِ فرزاد فرخ هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ و با اجرای هفت یا هشت قطعه برگزار شد. این اجراها از طریق صفحه‌های اینستاگرامِ موسسه «آوازی نو»، صفحه‌ شخصی فرزاد فرخ و تعدادی دیگر از شبکه های مجازی به صورت آنلاین پخش شد.

بر اساس آمار اعلام شده، این اجراها در تمام صفحه‌های یاد شده هر شب حدود ۹۰۰ هزار بازدیدکننده داشته است. این بازدیدها هم شاملِ بازدیدهای آنلاین و هم شامل بازدیدهای آفلاین است. هر شب و پس از پخش آنلاینِ هر اجرا، ویدیوی آن شب روی صفحه‌ها بارگذاری می‌شد تا مخاطبان بتوانند اجرا را به صورت آفلاین هم ببینند. در مجموع اجراهای فرزاد فرخ طی سه شب، حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مخاطب داشته است.

مجموعه برگزار کننده کنسرت اعلام کرده اعضای گروه و تمام عوامل شامل صدابردار، نورپرداز، تدارکات حدود ۲۵ نفر بود. این افراد با رعایت تمام نکات و اصول بهداشتی به محل اجرا می‌آمدند. همچنین این اجراها در استودیوی خصوصی و بدون حمایت‌های دولتی یا اُرگانی برگزار شد.

کد خبر 4890693 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: فرزاد فرخ کنسرت آنلاین ویروس کرونا موسیقی پاپ ویروس کرونا فیلم تئاتر تئاتر ایران فیلم بازی در نوروز 99 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موسیقی ایرانی نوروز فیلم سینمایی درگذشت چهره ها رادیو تک آهنگ سازمان صداوسیما نوروز99 تعطیلات نوروزی فرزاد فرخ کنسرت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی

به گزارش جام جم آنلاین از  روابط عمومی رسانه ملی، مجتبی کشوری در نشست خبری گزارش برنامه‌های نوروز و رمضان رسانه ملی که امروز در سازمان صداوسیما برگزار شد، ضمن یادآوری این نکته که در این گزارش درباره بازدید‌ها صحبت می‌کنیم و نه میزان بازدیدکنندگان، اظهار کرد: با استفاده از ابزار داده‌کاوی، حدود ۵۰۰ هزار محتوای تقطیع شده از برنامه‌های نوروز و ماه رمضان رسانه ملی در چهار پلتفرم تلگرام، اینستاگرام، روبیکا و ایتا جمع‌آوری کرده‌ایم که در مجموع یک میلیارد و نیم بازدید داشته‌اند.

وی افزود: در این میان در تلگرام ۱۷۳ میلیون بازدید، در اینستاگرام ۱.۱ میلیارد بازدید، در ایتا ۸۵.۵ میلیون بازدید و در روبیکا ۱۳۹ میلیون بازدید ثبت شده است.
مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی با بیان اینکه در میان برنامه‌ها نیز «محفل» با ۴۰۵ میلیون بازدید، «زندگی پس از زندگی» با ۲۷۸ میلیون، «سال نو» شبکه سه با ۱۱۸ میلیون، «برمودا» در ایام عید ۱۰۳ میلیون و «شب عیدی» شبکه دو با ۷۹ میلیون بازدید در ردیف پرمخاطب‌ترین برنامه‌ها قرار داشتند عنوان کرد: در میان ویدئو‌هایی از مجموعه‌های نمایشی، «نون خ» با ۶۴ میلیون بازدید، «زیرخاکی» با ۳۹ میلیون بازدید، «هفت‌سر اژدها» با ۲۴.۵ میلیون بازدید و «رستگاری» با ۵.۱ میلیون بازدید در شبکه‌های اجتماعی دیده شدند.

دیگر خبرها

  • دور زدن تحریم با زدن رکورد ۶ ساله فروش نفت
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • آمار مخاطبان در نوروز و رمضان ۸ درصد افزایش داشته است
  • آمار و دلایل محبوبیت بازی های آنلاین منتشر شد
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • طرح ملی زندگی با آیه‌ها برای مدت طولانی اجرا می‌شود
  • آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی
  • آخرین آمار بارندگی ها در هرمزگان
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟