Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@23:42:48 GMT

یک قابلیت جدید به واتس‌اپ اضافه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۳۵۸۳

یک قابلیت جدید به واتس‌اپ اضافه می‌شود

امکان استفاده همزمان از یک حساب کاربری در چند دستگاه مختلف به پلت‌فرم پیام‌رسان واتس‌اپ اضافه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس پستی که در وبسایت WABetainfo منتشر شده است، به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ در حال کار بر روی قابلیت‌های مختلف جدیدی هستند که یکی از آنها امکان بهره‌مندی و استفاده همزمان کاربران از یک حساب کاربری در چند دستگاه مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر زمانی که کاربر یک حساب کاربری را بر روی دو دستگاه مختلف فعال کند شرکت واتساپ با ارسال پیامی وی را از این موضوع آگاه می‌کند اما حالا به نظر می رسد که قابلیت و امکان جدیدی که قرار است به پلت‌فرم این پیام رسان محبوب اضافه شود که برای خیل عظیمی از کاربران کاربرد بسیاری خواهد داشت، چرا که آنها با توجه به نیاز کار و فعالیت‌های شخصی یا شغلی خود نیاز دارند که به صورت همزمان از چند دستگاه مختلف با پیام رسان واتساپ کار کنند.

‌با اینکه هنوز زمان دقیق انتشار و ارائه این قابلیت به صورت به روز رسانی مشخص و معلوم نشده اما برخی از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که این قابلیت هم اکنون در حال توسعه است و احتمالاً به زودی طی ماه های آینده به پلتفرم واتساپ در قالب یک نسخه آپدیت و به روز رسانی جدید اضافه خواهد شد.

لینک کوتاه: asriran.com/0031jD

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: واتس اپ دستگاه مختلف پیام رسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!