Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:23:43 GMT

ساشا شفر: سعادتمند با ما درباره طلبمان تماس گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۳۶۲۳

ساشا شفر: سعادتمند با ما درباره طلبمان تماس گرفت

فرزند وینفرد شفر حضور احمد سعادتمند در پست مدیرعاملی استقلال را یک گام به جلو ارزیابی می کند.

ساشا شفر در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال عنوان کرد: آقای فتح الله زاده درگیر بیماری شدند و زود از استقلال رفتند ولی ما از آقای سعادتمند خاطرات خوبی داریم. به خصوص پدرم که یک جلسه با ایشان حاضر بود و اینکه آقای سعادتمند نخواستند با مدیریت قبلی به کار ادامه دهند یک امتیاز مثبت در کارنامه ایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره مطالبات شفر و شکواییه پدرش علیه باشگاه استقلال گفت: از طرف آقای سعادتمند با ما تماس گرفتند و منتظریم جلسه ای با ما در این خصوص برگزار شود.


ساشا شفر در پاسخ به این پرسش که آیا خبر دارد باشگاه استقلال طی نامه ای به فیفا خواهان آن شده تا رسیدگی به قرارداد خارجی های سابق را به حالت معلق در بیاورد، تاکید کرد: ما اطلاع نداریم و خبری در این باره به دستمان نرسیده است. الان اطلاعاتم همان است که به شما گفتم. اینکه آقای سعادتمند برای حل مشکلات و پرداخت بدهی ها تماس حاصل کرده است.

استقلال تهران بنی یاس احمد سعادتمند وینفرید شفر امارات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران بنی یاس احمد سعادتمند وینفرید شفر امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند

تصویربرداری سریال «هشت پا» که محصول مشترک موسسه ناجی هنر و سیمافیلم است و به کارگردانی احمد معظمی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی علی طالب‌آبادی که در سکوت کامل خبری پیش می‌رفت به‌پایان رسیده و هم‌اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد و کارشناسان این موسسه در حال بازبینی این سریال هستند.

یکی از دست‌اندرکاران «ناجی هنر» در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه این موسسه منتظر یک باکس خوب از صداوسیما برای پخش این سریال است درباره بازیگرانی که در «هشت پا» به ایفای نقش پرداخته‌اند، گفت: در این سریال سعید چنگیزیان، مینا وحید، افسانه چهره آزاد، احمد نجفی، محمد صادقی و... بازی کرده‌اند.لازم به ذکر است این سریال در ژانر پلیسی و با موضوع مبارزه با مواد مخدر در 13 قسمت تولید شده است.

سردار منتظر المهدی در حاشیه بازدید از پشت‌صحنه سریال «هشت‌پا» اظهار کرده بود: این سریال علاوه‌بر جنبه‌های آموزشی و پیشگیری، دارای داستان و جذابیت‌های بصری خوبی است که قطعاً مخاطبان بسیاری را برای تماشای این سریال به خود جذب خواهد کرد.

احمد معظمی کارگردان «هشت پا» پیشتر درباره این سریال گفته بود: به نظرم این سریال جزو مجموعه‌های پلیسی‌ است که فضای مدرن و به روزی را به تصویر می‌کشد و از این جهت می‌تواند به‌کار پر بیننده‌ای تبدیل شود.

دیگر خبرها

  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت (+عکس)
  • گل جالب و زیبای احمد حسن زاده به قرقیزستان از روی نقطه پنالتی در جام ملت های فوتسال آسیا / فیلم
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • تیزر گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی
  • فیلم گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی، بازیگر
  • مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» منتشر شد+فیلم