Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مهدی جعفری ضمن اشاره به اینکه تا امروز نزدیک ۷۰ هزار ماسک توسط ۴۰۰ دانش آموز بسیجی استان تولید شده گفت: ۴۰ هزار ماسک تولید شده در مشهد مخصوص خانواده‌های حاشیه شهر مشهد و کم بضاعت توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام مهدی جعفری، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون فعالیت های جهادی دانش آموزان بسیجی استان اظهار کرد: دانش آموزان در کارگاه های تولید ماسک و شیلد دانشگاه علوم پزشکی فعالیت جهادی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرارگاهی نیز در این راستا تشکیل شده که اموری مانند ضدعفونی اماکن و تولید ماسک را نیز در دستور کار دارند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی گفت: در راستای فعالیت فرهنگی رسانه ای و آموزشی، ضبط برنامه های علمی و درسی انجام می شود تا در شبکه های مجازی آموزش و پرورش مورد استفاده قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به اینکه تا امروز نزدیک ۷۰ هزار ماسک توسط ۴۰۰ دانش آموز بسیجی استان تولید شده است افزود: به صورت شبانه و جهادی اقدامات ضدعفونی اماکن عمومی و معابر سطح شهر توسط بسیجیان صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام جعفری تصریح کرد: باتوجه به اینکه امسال دانش‌آموزان فرصت راهیان نور و اعتکاف را از دست دادند، در قالب تولید ماسک و تهیه اقلام بهداشتی، بخشی از هزینه‌ها را تأمین کردند و بر همین اساس ۳۰ هزار ماسک تولید شده است.

ضبط برنامه‌های تدریس مربوط به کتب درسی مختلف

وی با بیان اینکه ۴۰ هزار ماسک تولید شده در مشهد توسط دانش‌آموزان بسیجی مخصوص خانواده‌های حاشیه شهر مشهد و کم بضاعت توزیع می شود افزود: پارچه لازم برای تولید ۱۵۰ هزار ماسک نیز تهیه شده است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی ادامه داد: برای دانش‌آموزان دختر نیز کارگاه های خانگی تولید ماسک راه اندازی شده است و لذا در منازل ماسک ها تهیه شده و در دانشگاه علوم پزشکی ‌فرآیند استریلیزه آن انجام می‌شود.

وی افزود: در موضوعات فرهنگی در ایام تعطیلات نوروز پویش‌هایی از جمله کتاب خوانی و مسابقاتی همچون سین هشتم در فضای مجازی مخصوص دانش آموزان راه اندازی شد.

حجت‌الاسلام جعفری پیرامون تولید بسته های اموزشی در فضای مجازی تصریح کرد: برنامه های تدریس مربوط به کتب درسی مختلف ضبط می شود و در کانال های مجازی آموزش و پرورش ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: حجت الاسلام خراسان رضوی دانش آموزان تولید ماسک تولید شده هزار ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب گفت: باید شعار امسال با تلاش روحانیون و دست اندرکاران ذیربط به گفتمان غالب در جامعه تبدیل شود.

وی ادامه داد: روحانیون باید در سخنرانی‌ها و برنامه‌های مختلف اهمیت جلب مشارکت مردم در رونق و جهش تولید را تبیین و آنان را برای فعالیت در این عرصه تشویق کنند تا احساس مسوولیت عمومی جامعه بدین منظور افزایش یابد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به تشکیل اتاق فکر و اندیشه ورز برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم در این اداره کل تصریح کرد: در این مکان اندیشه ورز راهکار‌های تحقق این مهم با حضور روحانیون و مسوولان و صاحبنظران مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برگزاری دوره‌های سواد رسانه برای کاهش آسیب‌های فضای مجازی

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برای کاهش آسیب‌های فضای مجازی و آشناسازی نوجوانان و جوانان نسبت به این آسیبها، دوره‌های سواد رسانه و طرح «منیر» توسط این اداره کل با همکاری آموزش و پرورش در شهرستان‌های مختلف در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: در کنار این مساله در قالب مرکز رسانه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها از ظرفیت‌های بومی برای آشنایی نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان نسبت به آسیب‌های فضای مجازی بهره گرفته می‌شود و سطح آگاهی‌های عمومی افزایش می‌یابد.

صاحبقرانی محتوا سازی برای فعالان فضای مجازی در عرصه مقابله با ترفند‌های فرهنگی دشمنان و آسیب‌های این بخش را دیگر رویکرد‌های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ذکر کرد.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است