Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تاسیس مجتمع عالی آموزشی زنان پلیس و استفاده از افسران پلیس زن در معاونت راهنمایی و رانندگی ناجا، یگان‌های انتظامی ناجا، حوزه معاونت اطلاعات ناجا، مراکز مشاوره کلانتری، مراکز آموزشی و فرهنگی و ... از جمله اقدامات نیروی انتظامی است. تاریخ انتشار: 15:03 - 14 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۱۲۹۵ گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ ۱۵ بُرش از کتاب «کارنمای ۴ دهه تلاش در حوزه زنان و خانواده» که به همت «سیده فاطمه محبی» و «شهربانو پاپی نژاد» گردآوری و تنظیم شده است؛ هم‌زمان با آغاز بهاری دیگر در عمر با برکت انقلاب اسلامی، بازخوانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گوشه‌ای از اقدامات نیروی انتظامی پس از پیروزی انقلاب و در حوزه زنان
تصویب جذب افسر زن به صورت نظامی وانتظامی در سال ۱۳۷۷ و اولین دوره تربیت پلیس زن در نیروی انتظامی ایران از سال ۱۳۷۸ برای رعایت حدود شرعی در امور انتظامی و امنیتی و پیشگیری از برخورد پلیس مردم با زنان مجرم و تامین امنیت بانوان جامعه   استفاده از یونیفرم نظامی بانوان پلیس متناسب با شئونات اسلامی برای نخستین بار بعد از انقلاب اسلامی   تاسیس مجتمع عالی آموزشی زنان پلیس و استفاده از افسران پلیس زن در معاونت راهنمایی و رانندگی ناجا، یگان‌های انتظامی ناجا، حوزه معاونت اطلاعات ناجا، مراکز مشاوره کلانتری، مراکز آموزشی و فرهنگی   استفاده از کارکنان زن پلیس در ۸۰ شغل در نیروی انتظامی   بیشتر بخوانید: 
نیروی انتظامی نقشی تاثیر گذار در امنیت ملی و داخلی دارد
راه اندازی سایت داخلی روانشناختی ازدواج در معاونت نیروی انسانی ناجا و پاسخگویی به سوالات روانشناختی پرسنل جهت تامین امنیت روانی آنها   تاسیس ۴۴ مرکز مشاوره معاونت اجتماعی ناجا و ۶۵۰ دایره مددکاری اجتماعی در کلانتری‌ها جهت حل و فصل اختلافات به ویژه حل و فصل ۷۰ درصد مشکلات خانوادگی در دایره مشاوره کلانتری‌ها با هدف تامین امنیت روانی و اخلاقی در خانواده‌ها.   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی انتظامی انقلاب اسلامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در اجرای وظایف انتظامی و انقلابی کم نمی‌گذاریم، اگر در طرح نور به دنبال صیانت از دخترانمان هستیم، علیه برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار احمد رضا رادان در همایش بزرگ مردم قم در حمایت از "طرح نور" که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد اظهار داشت: دشمن تلاش فراوان کرد که جلوه بدهد، پلیس تنهاست، ولی مردم در کنار پلیس و همراه و همگام پلیس هستند.

وی افزود: در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید در نبرد با ایران جز شکست چیزی در برندارد، دشمن در برابر عزم و اراده، تقوا و ایمان و جهاد رزمندگان اسلام در حقیقت ره به جایی نخواهد برد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در هشت سال دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند که تا پای جان برای اسلام هستند،  مادری، خواهری، پدری، نبود که مشوق رزمنده نباشد و بعد از شهادتِ فرزند سجده شکر می‌کردند از این موهبت الهی.

این خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)