Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@09:31:42 GMT

زورگیری نوجوان‌های سارق برای خرید گل

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۳۷۱۷

زورگیری نوجوان‌های سارق برای خرید گل

خبرگزاری میزان- سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه سارق نوجوان در محله امامزاده حسن (ع) خبر داد. تاریخ انتشار: 15:04 - 14 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۴۷۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،  سرهنگ "عباس مرادی"، گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن ع، حین گشت زنی خود با تجمع یکسری افراد محلی مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی موضوع مشخص شد که ۳ جوان ۱۶ الی ۱۸ ساله تبعه افغان در حال زورگیری از اهالی بودند.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: متهمان پس از مشاهده ماموران در محل، پا به فرار گذاشتند، پس از دقایقی دو متهم دستگیر و متهم سوم نیز پس از فرارش ساعاتی بعد در پارکی در حوالی محل فرارش دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا ۱۴ فروردین

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد که متهمان فاقد سابقه سرقت هستند و به ماده مخدر گل اعتیاد دارند و زورگیریشان صرفا جهت تامین مالی خود برای خرید مواد مصرفیشان بود.

به گفته سرکلانتر دهم پلیس پایتخت، متهمان جهت بررسی پرونده تحویل دادسرای اطفال داده شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دستگیر پلیس پایتخت سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند چهار نفره‌ای که اقدام به توزیع گسترده هروئین در شهر اصفهان می‌کردند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق و هوشمندانه، یکی از عوامل اصلی قاچاق و توزیع هروئین در شهر اصفهان را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی وی را در مخفی گاه خود دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم با تشکیل باندی اقدام به توزیع هروئین‌ها بین افراد معتاد می‌کرد، افزود: در ادامه مخفی گاه تمام همدستان متهم که چهار نفر بودند شناسایی و در عملیاتی دیگر دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی گفت: در این عملیات ۱۰ کیلو هروئین کشف و دو دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به متهمان نیز توقیف شد.

کد خبر 739481

دیگر خبرها

  • خریدار سکه سارق از آب درآمد/ متهم دستگیر شد
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • ۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/ متهم در محل جنایت دستگیر شد
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • زورگیری با شیوه دعوت به مهمانی