Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@23:21:04 GMT

افشاگری ستاره خارجی سپاهان : با ترس تمرین می‌کردیم

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۳۷۳۲

افشاگری ستاره خارجی سپاهان : با ترس تمرین می‌کردیم

بازیکن ۲۳ ساله و عمانی تیم فوتبال سپاهان از روزهای واپسین حضورش در اصفهان حرف زده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسحن الغسانی یکی از بازیکنان خارجی سپاهان است که برخلاف استنلی کی روش و ولادیمیر کومان که در اصفهان حضور دارند و منتظر شروع تمرینات طلایی پوشان برای ادامه لیگ نوزدهم هستند، به عمان بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حالا در گفتگویی از چالش هایش در مواجهه با ویروس در اصفهان و باشگاه سپاهان گفته است.

مسحن الغسانی می گوید:

« وقتی لیگ تعطیل شد، اوایل تمرین می کردیم ولی هیچ برخوردی با کسانی که به ویروس مبتلا شده باشند را نداشتیم. دو روز تمرین می کردیم و دو روز هم استراحت می کردیم ولی ترس بر ما حاکم بود. سریع به تمرین می رفتیم و سریع به خانه بازمی گشتیم.»

او ادامه می دهد:

« شرایط سخت شده بود و من آنها خواستم که به خانه برگردم. ضمن اینکه قرار بود اردوی تیم ملی هم برای بازی های مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا هم باشد که آن هم کنسل شد.»

مسحن الغسانی بازیکن جوان سپاهان و تیم ملی عمان در مورد شرایط خود توضیح می دهد:

« بعد از اینکه به عمان رسیدم، به مدت ۲ هفته قرنطینه خانگی داشتم. خدا را شکر این مدت تمام شد و مشکلی نداشتم. بعد از دو هفته استراحت، خودم را در اتاق محبوس کرده ام و به صورت انفرادی تمرین می کنم ولی به هر حال سلامتی و تندرستی از هر چیزی مهم تر است.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان بازیکن سپاهان سپاهان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همخوانی ستاره پرسپولیس به همراه همسرش در کنسرت (فیلم) حضور علیرضا بیرانوند به همراه فرزندش روی سکو‌های ورزشگاه آزادی (فیلم) شاهکار‌های شهاب زاهدی در ژاپن ادامه دارد؛ گلزنی جدید ستاره ایرانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • تمرین اختصاصی ستاره‌های پرسپولیس | ببینید
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت