Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@11:10:32 GMT

قرنطینه، فرصتی برای کشف خودمان است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۳۷۵۷

قرنطینه، فرصتی برای کشف خودمان است

مهدی نژاد گفت: قرنطینه فرصت خوبی است که ارتباطات و تعلقات و تحرکات خود را در نظر بیاوریم و ببینیم کدام‌ها اصیل بودند و کدام‌ها نه.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از حوزه هنری، فرصت در خانه ماندن در این نوروز خاص به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد را بیش از هر زمانی در کنار خانواده قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید مهدی‌نژاد شاعر، طنزپرداز و مدیرمسئول مجله پرمخاطب و طنز «سه نقطه» درباره ایام قرنطینه و برنامه‌ریزی برای این روزها بیان کرد: ما بدون برنامه قبلی وارد خانه‌نشینی شدیم! در روزهای نخستین پروژه «شب‌نشانی» را که حاصل همکاری سه‌نقطه و موسسه سپهر سوره هنر است با همراهی تنی چند از هنرمندان و نویسندگان آغاز کردیم که الان هم از پایگاه خانه، مشغول ادامه همین پروژه‌ایم.

وی افزود: باقی اوقات را هم به بازی با بچه و تماشای تلویزیون و عیددیدنی خیابانی گذرانده‌ایم. همچنین به بازکشف تعدادی از بازی‌های خانگی فراموش‌ شده از قبیل منچ و دبرنا هم نائل آمده‌ایم!

مهدی‌نژاد درباره اثرات دعا برای اتمام این روزهای سخت گفت: در مورد دعا و تاثیر دعا و معنای دقیق اجابت، بزرگان و کارشناسان دین باید نظر بدهند که داده‌اند. در همین زمینه توجه خوانندگان را به ویدئویی که اخیرا از حضرت آیت‌الله جوادی آملی منتشر شده است، جلب می‌کنم.

وی همچنین درخصوص خانه ماندن و کسالت‌بار بودن آن عنوان کرد: خانه‌نشینی چه بخواهیم و چه نخواهیم با سکون و بی‌تحرکی همراه است. چیزی که هست این است که در این سکون اجباری این فرصت هست تا به چیزهایی که در مواقع تحرک به آنها بی‌اعتنا بودیم، توجه کنیم. فرصت خوبی است که ارتباطات و تعلقات و تحرکات خود را در نظر بیاوریم و ببینیم کدام‌ها اصیل بودند و کدام‌ها نه. در واقع، فرصتی است که به کشف خانه بپردازیم و به کشف خودمان.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: مهدی نژاد کرونا حوزه هنری کدام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی:به شکلی می جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری پیش از بازی با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: من به عنوان بازیکن و مربی روبروی قرقیزستان بازی کرده‌ام، اما به خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، این تیم تغییرات اساسی کرده است و ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل آنها خواهیم داشت.

وی گفت: آنها تیم خوب و فیزیکی هستند، تیمی که ژاپن را حذف کرده حتماً تیم قابل احترامی است. من از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم، شعار اصلی تیم ما این است که به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم، آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد، کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.

شمسایی گفت: مهمترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است، همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد.

او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تأثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است، گفت: او بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها را به تیم اضافه شدند، خوشحالم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوان‌ترها کنار آنها می‌آموزند.

گفتنی است ایران روز چهارشنبه ساعت ۱۲:۳۰ در استادیوم بانکوک آره‌نا به مصاف قرقیزستان می‌رود.

کد خبر 6086023

دیگر خبرها

  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • هفته سلامت فرصتی برای پاس داشتن سلامتی
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • شمسایی:به شکلی می جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم
  • خصوصیات کلیدی خانه‌های خلاق کدام است؟